SodaStream vyriešila personálny nábor netradičným spotom

Značka SodaStream pokračuje v sérii provokatívnych videí. Okrem boja proti plastovému odpadu je tentokrát cieľom kampane prilákať talenty z celého sveta na 300 voľných pozícií v spoločnosti. Vo videu s názvom „Join the Revolution“ vystupuje okrem CEO spoločnosti Daniela Birnbauma aj hviezda seriálu Hra o tróny Thor Bjornson, predstaviteľ postavy „The Mountain“.

Ako je už pri značke SodaStream zvykom, kampaň vyniká humorom a zaujímavým dejom. Cieľom videa je zaujať mimoriadne talenty z celého sveta a ponúknuť im pracovné pozície v 45 krajinách, kde značka SodaStream pôsobí. Séria komických scénok medzi Birnbaumom a „Horou“ vyzdvihuje podstatu a hodnoty spoločnosti.

„Rastieme tak rýchlo, že hľadáme nové talenty. Na to, aby sme oslovili zákazníkov, musíme ísť s dobou a byť pri tom dostatočne kreatívni. Hľadáme preto ľudí, ktorí sú tvoriví a odvážni. Ľudí, ktorí sú schopní hory prenášať kvôli tomu, v čo veria,“ hovorí Birnbaum. „Prilákanie mimoriadnych talentov si vyžaduje aj špeciálne metódy. Naše video prináša silné a jasné posolstvo: ak si myslíte, že máte dostatok energie potrebnej na začiatok revolúcie, oslovte nás. Máme pre vás prácu.“

SodaStream CEO Daniel Birnbaum & Thor Bjornsson – Join the Revolution (foto: SodaStream)

Thor Bjornson vystupoval už vo viacerých kampaniach značky. V minulosti spolupracoval na videách „Heavy Bubbles“, „Shame or Glory“ a „No Planet, No Christmas“, ktoré bojovali proti znečisteniu planéty plastovými fľašami. „Všetci ľudia, s ktorými som sa stretol v spoločnosti SodaStream, sú skutočne úžasní a zdieľajú svoju vášeň, aby urobili svet lepším miestom. Bolo to nesmierne zábavné opäť spolupracovať so spoločnosťou SodaStream,“ povedal Thor Bjornson o tejto spolupráci.

Natáčanie prebiehalo v medzinárodnom sídle spoločnosti SodaStream a v ich celosvetovom výrobnom areáli. Účinkujú v ňom aj zamestnanci spoločnosti.

Spoločnosť Soda-Club je najväčším svetovým výrobcom a distribútorom s domácimi výrobníkmi perlivých nápojov, ktoré predáva pod obchodnými značkami Soda-Club a SodaStream v 45-tich krajinách sveta už od roku 1903. Prináša ekologickú a zábavnú alternatívu k sýtenej vode a ochuteným nápojom, bežne predávaným v plastových fľašiach alebo plechovkách.

Pozrite si spot Shame or Glory s Thorom Bjornsonom:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu