Výrazný headline kampane známeho španielskeho brandy Soberano „Nikdy nedozrej!“ má pokračovanie – „Na to je tu brandy“. Takto oslovuje v novej kampani cieľovú skupinu známa značka, ktorá patrí do portfólia najväčšieho slovenského producenta liehovín ST.NICOLAUS.

Španielske brandy Soberano na slovenský trh dováža ST.NICOLAUS už nejaký čas. Aktuálne prichádza s novou kampaňou orientovanou na mladších spotrebiteľov, ktorí vedia oceniť kvalitu a jedinečnosť.

„Soberano je naša najsilnejšia a veľmi kvalitná zahraničná značka. A pretože brandy zažíva vo svete come-back, chceme túto príležitosť využiť, aby sme ho bližšie predstavili mladým dospelým, ktorí ho ešte nepoznajú,“ vysvetľuje brand manažérka značky Veronika Slováková.

„Soberano má všetky predpoklady na to, aby si získalo priazeň ľudí, ktorí si radi vychutnávajú život a sofistikovanú zábavu,“ doplnila Slováková.

Kým pred časom kraľoval vo všetkých vyhlásených baroch gin, najnovším trendom vo svetových metropolách je veľký boom brandy ako samostatného nápoja a tiež v miešaných drinkoch.

A pretože ST.NICOLAUS pozorne sleduje aktuálne trendy, vznikla nová kampaň na Soberano od renomovaného španielskeho producenta González Byass.

Za zmienku stojí, že Soberano je značka s bohatou históriu a jej meno vybrali na počesť priateľstva rodiny Gonzálezovcov so španielskym kráľom. Soberano v preklade označuje panovníka, najvyššiu autoritu monarchie.

Tvárou kampane je Slovák Boris Ivan, globálny brand ambasador spoločnosti González Byass. Rodák z Popradu po mnohých medzinárodných barmanských úspechoch zakotvil v Španielsku a venuje sa práci s ultra-prémiovými značkami spoločnosti.

V rámci master classes vzdeláva barmanskú verejnosť, prezentuje produkty a vedie degustácie. V spolupráci so ST.NICOLAUS predstavuje Soberano na rôznych podujatiach zameraných na rozvoj spolupráce barmanov na Slovensku. Je zároveň garantom špičkovej kvality spomínaného brandy.

„Pre Borisa Ivana ako novú tvár značky Soberano sme sa rozhodli práve preto, že sa naším headlinom riadi aj v skutočnom živote. 340 dní v roku trávi mimo domova, cestuje po celom svete a život si vychutnáva plnými dúškami. Sám sa v živote riadi heslom Nikdy nedozrej! my k tomu dodávame – Na to je tu brandy!,“ hovorí Veronika Slováková.

Základný headline kampane vychádza z filozofie, že človek nemusí dozrieť na to, aby si vedel vychutnať život. Dozrievať má skvelé brandy. Tak ako Soberano, ktoré sa vyrába z odrody hrozna Arien vypestovanej v oblasti La Mancha v srdci Španielska.

Destilát potom odvezú do Jerezu a tam dozrieva v sudoch z amerických dubov, kde predtým zrelo Sherry. Soberano sa vyrába tradičným spôsobom criaderas y solera, v ktorom sa staršie ročníky zmiešajú s novšími, čo dodáva brandy jedinečnú farbu, jemnú vôňu a dokonalú chuť ako samostatnému nápoju, tak aj v miešaných drinkoch.

Kampaň bude nasadená od začiatku marca do konca apríla, prioritne na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a YouTube.

Autorom kampane je agenúra Mark BBDO, o PR sa postará 1st CLASS AGENCY.

Vizitka Boris Ivan:

  • Narodil sa v Poprade a barmanskú kariéru začal už počas štúdia psychológie na Slovensku.
  • 2004 – barman v hoteli Soho, Londýn.
  • 2006 – asistent manažéra F&B v hoteli Paris Praha. Počas pobytu v Prahe študoval umenie japonskej mixológie a spolu so Stanislavom Vadrnom pracoval ako externý barový konzultant v ocenenom bare UFO.
  • 2008 – senior barman hotel Soho, Londýn.
  • Následne sa presunul do baru Hush v Mayfair, kde bol súčasťou vývojového tímu. V Barcelone na prvej barovej show získal niekoľko ocenení za molekulárnu mixológiu.
  • 2010 – zúčastnil sa súťaže Disaronno Mixing Star Competition
  • 2011 – získal 1. miesto počas zastupovania Spojeného kráľovstva na finále European Mixing Star.
  • 2012 – viedol The Sky Lounge Bar v Mint Hotel, Tower Bridge.
  • 2013 – stal sa súčasťou tímu Galvin at Windows ako bar manager. V svetoznámej reštaurácii ocenenej Michelinskou hviezdou viedol tím 15 ľudí.
  • 2016 – globálny brand ambasador spoločnosti González Byass.

Vizuály kampane:

 

 

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu