V rámci charitatívnej kampane Vianoce ľuďom venuje Orange z každej novej objednávky jeho služieb, ktoré si zákazníci objednajú do 30. novembra, sumu 50 centov na konto nadácie Orange. Tvárou aktuálnych kampaní Orange sa stala speváčka Celeste Buckingham.

Do charitatívnej kampane spoločnosti Orange bola zapojená aj známu speváčka Celeste Bucinkgham, ktorá na svojom facebookovom profile zverejnila status v znení:

„Ahojte všetci, toto je fakt super, Orange na Vianoce venuje z každého predaja 50 centov ľuďom, ktorí to fakt potrebujú a práve preto som sa rozhodla, že ak vyzbierajú 10 000 eur, tak ja pokojne zaspievam v autobuse plnom ľudí. Tak čo? Dáme to?“

Podarilo sa a Orange, vďaka zákazníkom, ktorí sa zapojili do programu Daruj Vianoce, zaslal 10 tisíc eur svojej nadácii Orange, ktorá prispeje na krajšie Vianoce ľuďom, ktorí sú v núdzi a Celeste bude spievať v autobuse.

Aktualizované 24.11.:

Speváčka je zároveň aj súčasťou komerčnej komunikácie Orange, keď vystupuje v televíznom spote v kampani pod názvom „Podeľte sa o dva tablety“.

Celú komerčnú časť kampane pre Orange pripravila dvorná reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Charitatívnu časť nadácie Orange riešila PR agentúra Dynamic Relations 2000.

Vianoce Orange 2015
hlavní protagonisti nadlinkovej vianočnej komunikácie spoločnosti Orange (zdroj: Dynamic Relations 2000)

Aktualizované: “PR komunikáciu charitatívnej časti kampane zastrešuje agentúra Dynamic Relations, ktorá s Orangeom spolupracuje už na druhej vianočnej kampani. Agentúra je zároveň autorom ústrednej  myšlienky „Jeden tanier navyše“, ktorá sa objavuje nielen v charitatívnej časti kampane, ale aj v špeciálnej výzve, na ktorej sa podieľajú hlavné osobnosti ATL – Celeste Buckingham, Lukáš Latinák a Braňo Bystriansky. Keďže tohtoročné Vianoce v Orangei sú opäť o zdieľaní, našim cieľom bolo upriamiť pozornosť na krásnu vianočnú tradíciu. Jeden tanier navyše prestretý na štedrovečernom stole symbolizuje pomoc tým, ktorí to v čase sviatkov najviac potrebujú,“ spresnila pre Masmediálne.info Barbara Heribanová, senior account manažérka agentúry Dynamic Relations 2000.

Vizuály použité v kampani Vianoce ľudom nadácie Orange Vianoce:

vizual kampane Daruj Vianoce         vizual kampane Daruj Vianoce - obr.2

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu