zdroj: Lionhearted

Špičkoví svetoví kreatívci a experti na komunikáciu značiek prídu už po štvrtýkrát do Prahy na akciu Cannes in Prague, ktorá je spojená s najuznávanejším festivalom kreatívneho priemyslu Cannes Lions.

Program Cannes in Prague je postavený na troch pilieroch a vytvára priestor, kde sa môžete stretnúť s tým najlepším a tými najlepšími v odbore komunikácie značiek, môžete sa nechať inšpirovať, diskutovať a uvažovať o možnostiach a spôsoboch, ktorými posuniete vaše značky a biznis.

Prvými pilierom je konferencia, ktorá sa uskutoční 10. októbra v Prahe a vystúpi na nej sedem osobností svetovej scény z odboru a podelia sa o svoj pohľad na trendy a odporúčania majiteľom značiek a ich partnerom, ako v dnešnom svete komunikovať, aby značky rástli a dosahovali potrebné obchodné výsledky.

Druhým pilierom je online prístup k desiatim prednáškam z tohtoročného festivalu Cannes Lions, zameraných najmä na potreby marketérov.

Tretím pilierom je online prístup k tridsiatim case studies kampaní ocenených tento rok v Cannes. Tieto kampane ukazujú postupy, mechaniky a myšlienky, ktoré sú reálne aplikovateľné na Českom a Slovenskom trhu a budú sprevádzané komentárom Jakuba Hodboďu, Chief Strategy Officera Ogilvy Czech, ktorý zároveň bude celou akciou sprevádzať.

René Jež z usporiadateľskej spoločnosti Lionhearted, ktorá je reprezentantom festivalu Cannes Lions v Česku a tiež organizátorom tréningového programu Young Lions k tomu povedal: „Berieme to najlepšie z najvýznamnejšej akcie v odbore komunikácie, Cannes Lions, a pozeráme sa na to z uhla, ktorý považujeme za relevantný pre odborníkov v Česku a na Slovensku. Zaujíma nás biznisový pohľad na vec – čo si môžeme vziať z tohto ročníka festivalu a využiť k rastu značiek u nás? Robíme to pre všetkých, ktorí majú potrebu chápať, kam sa v dnešnom rýchlo sa meniacom svete komunikácia značiek vyvíja, a nájsť cestu, ako komunikáciu svojich značiek týmto smerom posúvať.“

„To, ako dnes spotrebitelia premýšľajú a rozhodujú sa, významne mení ich očakávania od značiek a spôsob, akým so značkami chcú komunikovať. Cesty, ktoré značky potrebujú používať, aby boli úspešné v dnešnom svete, sú veľmi odlišné od toho, čo poznáme a vieme z minulosti. Každý, kto sa rozhoduje týmto posunom u spotrebiteľov nezaoberať, riskuje, že skôr či neskôr nedokáže dosahovať obchodné výsledky, ktoré potrebuje,“ doplnil René Jež.

Cannes in Prague prináša príležitosť stretnúť sa s ľuďmi, ktorí sú svetovou špičkou v odbore komunikácie, a navyše majú čerstvú skúsenosť z účasti v porotách Cannes Lions alebo vytvorili kampane, ktoré takéto ocenenie získali.

René Jež ďalej vysvetľuje: „Keď ste porotcom v Cannes, znamená to, že štyri až päť dní diskutujete s ďalšími desiatimi až pätnástimi špičkovými ľuďmi z odboru o niekoľkých stovkách najlepších komunikačných riešeniach a kampaniach a snažíte sa nájsť zhodu v tom, ktoré z týchto riešení posúvajú danú kategóriu ďalej, t.j. stanovujú benchmark vo vybranom odbore komunikácie. Vďaka tomu získavate jedinečný prehľad o vývoji danej komunikačnej disciplíny. “

Tento prehľad o odbore, Cannes in Prague sprostredkováva vďaka konceptu postavenom na päťdesiatminútových blokoch pre každého spíkra, v ktorých je cca 35 minút venovaných samotnému vystúpenie a 15 minút otázkam účastníkov.

Záver odborného programu je venovaný veľmi hodnotnej debate spíkrov s publikom. Tohtoročný spíkri stanovovali benchmarky v kategóriách Media, Direct, Social & Influencers, Creative Dáta, Creative eCommerce a Creative Efectiveness.

Každý zo siedmich spíkrov môže byť keynote spíkrom na ktorejkoľvek svetovej konferencii. Na odbornú časť nadväzuje neformálne stretnutie s priestorom pre konverzáciu a vstrebanie zážitkov z celého dňa. Bude to celkom nabitý deň. Začína 10. októbra od 8:30 a končí o 20:00.

Sedem svetových osobností komunikácie značiek:

Daniel Bonner
Global Chief Creative Officer, Wunderman
President of Cannes Lions eCommerce jury 2019
Ex-CCO of AKQA and Razorfish | one of the worlds most awarded creative directors | Named the No.1 Digital Creative Director in the UK by Campaign

Nicky Bullard
Chairwoman and Chief Creative Officer, MRM McCann, UK
President of Cannes Lions Direct jury 2019
MRM McCann was named Network of the Year 2019 by Cannes Lions | the first creative woman to become chair of a UK marketing agency | featured in the Financial Times HERoes list for the last two years.

Philip Thomas
Chief Executive Officer and President, Ascential Events
Chairman, Cannes Lions

David Fletcher
Chief Data Officer, Wavemaker, United Kingdom
Creative Data jury 2019
his 180 strong team have won numerous awards for data and research | Was part of the original team working on the IPA Touchpoints survey | Co-authored an IPA best practice guide on Evaluating Communications Effectiveness

Mark Murray Jones
Chief Strategy Officer – EMEA, OMD
Media jury 2019
worked as the group communications planning director on P&G EMEA | heading up the strategy for Vodafone globally and Disney at an EMEA level

Rodrigo Sobral
Global Chief Creative Officer, Oliver
Social & Influencers jury
He’s one of the most award-winning leaders in the marketing world | His work for Beats by Dr Dre was named the ‘World’s Most Creative Partnership’ by Campaign

Clare Hutchinson
Chief Strategy Officer, Havas Media, UK and Creative Effectiveness jury 2019
awarded for her strategic thinking with a Gold and Silver IPAs and Gold and Silver APGs and several Marketing Society awards

Jakub Hodboď (Moderátor)
Global Head of Strategy at Social.Lab
Chief Strategy Officer at Ogilvy Czech
Euro Effie 2108 Grand Prix winner | Young Lions Media 2013 winner

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu