MÉDIÁ A MARKETING

Výborné výsledky sledovanosti dosiahli aj večerné a nočné Televízne noviny. Skupina Markíza má za sebou najúspešnejší deň tohto roka.

Premiéra športovej drámy nakrútenej na motívy skutočných udalostí Splnený sen zaznamenala v stredu 26. júna 2013 na obrazovkách televízie Markíza fenomenálny úspech.

TV Markiza-Splnený sen - foto
Splnený sen

Atraktívny film so Sandrou Bullock v hlavnej úlohe dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 12,7 % a trhový podiel 41,3 %. Ide o najvyšší prime-time share nespravodajského programu od začiatku tohto roka. Konkurenčné seriály výrazne zaostali.

Splnený sen si podmanil najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 62,3 %.

Druhú priečku v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili v stredu Televízne noviny s ratingom 9,8 % a trhovým podielom 37,2 % v cieľovej skupine 12-54. Kvalitu spravodajstva TV Markíza ocenili aj vysokoškolsky vzdelaní diváci 12-54 (share 48,9 %).

Darilo sa aj Nočným Televíznym novinám (share 29,0 % v 12-54), najlepší výkon dosiahli v cieľovej skupine ženy 25-34 s trhovým podielom 50,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom s najvyšším tohtoročným trhovým podielom celodenne (share 39,8 %) a tretím najvyšším v prime-time (share 42,7 %).

Zdroj:  TV Markíza

REKLAMAadv.: