Je to možno prekvapivé ale aj v dobe internetu záujem o šteklivé relácie v televízii neopadá. Na Slovensku a aj v Čechách je o ne stabilný záujem. Mediálna a distribučná spoločnosť Axocom preto rozšírila portfólio zastupovaných staníc o balíček kanálov Blue Hustler, Hustler TV, Hustler HD/3D a tiež Private TV patriace do skupiny Sapphire Media.

Spoločnosť Axocom rozširuje portfólio o kanály pre dospelých Hustler TV a Private TV-autor foto-Gerd Altmann, zdroj foto-pixabay.com
Spoločnosť Axocom rozširuje portfólio o kanály pre dospelých Hustler TV a Private TV (autor ilustračnej foto: Gerd Altmann, zdroj foto: pixabay.com)

„Televízna stanica s erotickým obsahom patrí medzi dlhodobo najvyhľadávanejšie platené televízne kanály a to nielen v Česku a na Slovensku, ale samozrejme po celom svete. Ani v dobe internetu význam a popularita týchto kanálov neklesá, “ vysvetlila riaditeľka Axocomu Erika Luzsicza s tým, že to je jeden z dôvodov, prečo sa spoločnosť rozhodla prevziať distribúciu kanálov skôr zastupovaných spoločností AMC Networks.

Len v tomto roku sa Axocomu podarilo rozšíriť ponukové portfólio hneď o niekoľko televíznych staníc. Už skôr išlo o relácie zamerané na históriu a kriminalistiku, keď Axocom prevzal distribúciu kanálov History a Crime + Investigation mediálnej skupiny A + ETN.

Naposledy potom Erika Luzsicza a jej tím úspešne spustila v Česku a na Slovenskom vysielanie Mňam TV, teda prvého rýdzo českého TV kanálu spoločnosti CE Media zameraného na varenie a zdravý životný štýl. > pozri

Spoločnosť Axocom ponúka kompletný servis v oblasti televízneho a video obsahu a mobilných aplikácií v regióne strednej a východnej Európy. Jej úlohou je pomáhať klientom uviesť na trh svoje produkty a služby, či už ide o produkciu a výrobu konkrétneho video obsahu či stanovenie kompletné programové skladby, jej lokalizáciu v regióne či vývoja chytrých aplikácií.

Jej portfólio zahŕňa v súčasnosti viac ako dve desiatky televíznych staníc s rôznorodou tematikou pre široké spektrum divákov. Okrem toho zastupuje Axocom aj slovenský start-up, ktorý vyvinul špeciálne aplikácie TVBAY a TVBET, zamerané na online nakupovanie a stávkovanie priamo počas televízneho vysielania.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu