Slovenská sieť predajní Bepon, ktorá je viac ako 20 rokov lídrom v predaji pančuchového a ponožkového sortimentu, opäť spúšťa unikátnu kampaň Očko na pančuchy na inovatívnu službu spojenú s nákupom pančúch. Práve vďaka tejto službe získala spoločnosť Bepon v apríli tohto roka ocenenie MasterCards Obchodník roka, v kategórii Inovácie v obchode. Na otázky ku kampani mi odpovedala pani Ľubomíra Pendráková, marketingová manažérka obchodnej siete Bepon.

Spoločnosť Bepon ponúka inovatívnu službu. Možnosť výmeny pančúch, ktorá je viazaná na obdobie 15 dní, počas ktorých si ale môže zákazníčka vymeniť poškodené vzorované pančuchy za nové rovnakého vzoru. Ak túto možnosť do 15 dní nevyužije, kredit v hodnote 2 eur jej neprepadne, môže si ho uplatniť pri ďalšom nákupe a to počas nasledujúceho 30 dňového obdobia.

Kedy promo ku kampani odštartovalo a koľko potrvá?

„Kampaň sme spustili v polovici septembra v súvislosti s návozom jesennej kolekcie vzorovaných pančuchových nohavíc, na ktoré sa dá služba OČKO zakúpiť. Kampaň potrvá do konca októbra.“

Aké nasadenie a mediamix používate v kampani?

„Pri komunikácii OČKA sme stavili na kombináciu reklamnej kampane s PR kanálmi. Práve PR komunikácia je pri tejto kampani nosná, keďže v nej vieme o službe povedať viac než vizuálom a zároveň zastreší aj komunikáciu novej kolekcie. Nájdete ju hlavne v ženských magazínoch. Služba je zaujímavá aj pre slovenské blogerky, ktoré sa jej rady ujali. Samozrejmosťou pri kampani je outdoor, online a aktívna podpora na všetkých 70 slovenských predajniach BEPON.“

Ktorá agentúra ju robila v spolupráci s PR agentúrou Divino?

„Komunikáciu pripravil BEPON v spolupráci s PR agentúrou Divino, o grafické spracovanie sa postarala Milena Tollárová,“ povedala Ľubomíra Pendráková a dodáva:

,,Očko na pančuchy je odozvou na potreby našich zákazníčok. Neustále sa snažíme naše služby zlepšovať a poskytnúť tak unikátne riešenia na problémy, ktoré sa pri nosení pančúch môžu objaviť. Práve to bol dôvod, prečo sme po službe pančuchový kuriér, prišli s nápadom vytvoriť službu s garanciou výmeny roztrhnutých pančúch za nové za 2 €, ktoré si môžu naše zákazníčky zakúpiť ku každému modelu vzorovaných pančúch,“ dodala Ľubomíra Pendráková, marketingová manažérka obchodnej siete BEPON.

,,Veríme, že táto služba poteší čo najviac zákazníčok, nakoľko ide o službu, ktorá je na Slovensku jediná svojho druhu,“ dodala Ľubomíra Pendráková.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu