Spoločnosť Billa v novej porovnávajúcej kampani predstavuje filozofiu svojej diskontnej značky Clever. Kampaň porovnáva diskontnú značku Clever s výrobkami konkurenčných reťazcov Lidl a Kaufland. Ich výrobky v kampani symbolizujú animované postavičky, ktoré v reklame ožili. Kreatívny koncept kampane vytvorila agentúra Mark4, o jej nasadenie sa postarala mediálna agentúra Unimedia a PR aktivity po novom pre Billu rieši agentúra PR.Konektor.

„Nechceli sme ísť do klasickej cenovej komunikácie. Úlohou agentúry bolo vymyslieť kampaň, ktorá zákazníkom ukáže, že výrobky Clever sú rovnako lacné ako diskontné výrobky konkurencie a zároveň vyzdvihne úroveň našich predajní. Odľahčené riešenie s hovoriacimi výrobkami navyše podporuje aspekt sympatickosti značky Clever,“ povedala pre Masmediálne.info Denisa Pernicová, hovorkyňa BILLA Slovensko.

„Hlavným cieľom kampane je ukázať, že aj v predajniach BILLA sa dá nakupovať za diskontné ceny, a že BILLA ponúka široký sortiment kvalitných diskontných výrobkov dennej potreby za rovnako nízke ceny ako diskontné reťazce. Pritom prostredie a komfort nakupovania sú na neporovnateľne vyššej úrovni,“ povedala Denisa Pernicová.

„Našou ambíciou je zmeniť cenové vnímanie Billy, ktorá je vnímaná ako príliš drahá alebo len pre prémiovú cieľovú skupinu. Nechceli sme však použiť klasickú ofenzívnu cenovú komunikáciu, ale rozhodli sme sa pracovať najmä s aspektom sympatie,“ povedala Denisa Pernicová.

Podobný koncept priateľskej reklamy ale bez porovnávacích prvkov, s výrobkami, ktoré ožijú mal v minulosti e-shop Shoppie.sk. Kampaň bola z dielne reklamnej agentúry Zaraguza.

Kampaň prebieha od 6. januára až do 1. marca 2016, používa médiá ako TV, print, OOH či online podporu. Doplnkom ku kampani sú recepty a súťaž, ktorá prebieha na špeciálnej microsite Clevervyrobky.sk.

Kampan Billa Clever - vizual billboardu
vizuál billboardu (zdroj: PR.Konektor)

„Zákazníci, ktorí do prípravy svojich obľúbených jedál zakomponujú výrobky Clever a podelia sa o svoj recept s návštevníkmi našej stránky, môžu získať poukážku na nákup v Bille,“ povedala Denisa Pernicová.

„Ľuďom chceme ukázať, že z výrobkov značky Clever je možné jednoducho pripraviť zaujímavé, chutné a pritom cenovo dostupné jedlá pre celú rodinu,“ dodala pre Masmediálne.info Denisa Pernicová.

Kampan Billa Clever
vizuál kampane (zdroj: PR.Konektor)

O značke Clever

„Pod diskontnou značkou Clever ponúkame viac ako 240 produktov dennej potreby. Ceny týchto výrobkov každý týždeň v stredu porovnávame s cenami porovnateľných výrobkov predávaných konkurenčnými reťazcami LIDL, Tesco a Kaufland. V prípade, že niektorý z reťazcov ponúka výrobok za nižšiu cenu, BILLA cenu dorovná. Tak je zaručené, že nákup diskontných výrobkov je v Bille rovnako lacný ako u konkurencie. Ak by sa v dôsledku zníženia ceny u konkurencie podarilo niektorý výrobok zákazníkovi zakúpiť lacnejšie, po predložení pokladničného bloku mu vrátime rozdiel medzi cenou výrobku zakúpeného u konkurencie a toho, ktorý si kúpil u nás. Podmienkou je, aby boli výrobky zakúpené v rovnaký deň,“ predstavila filozofiu značky Denisa Pernicová, hovorkyňa BILLA Slovensko.

Pozrite si vizitku kampane:

Názov kampane: CLEVER
Agentúra: MARK4AGENCY
Creative Director: Zuzana Truplová
Art Director: Maroš Baláž
Copywriter: Michal Oberman / Zuzana Truplová
Produkcia: LINIA RPR
Mediálna agentúra: Unimedia

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu