repre foto: spot YT/Coca-Cola

Spoločnosť Coca-Cola Company ČR/SR oslavuje svoju historicky prvú televíznu reklamu značky Kinley v rámci kampane „Svet je plný chutí“.

Tá je navyše podporená nemalým množstvom ďalších marketingových aktivít, medzi ktoré patrí napríklad aj spolupráca s Cinzano. Počas leta bude tiež na vybraných miestach po celej Českej a Slovenskej republike prebiehať product sampling.

The Coca-Cola Company pokračuje v kampani „Svet je plný chutí“ aj počas tohto leta a zameriava sa na limonády značky Kinley. Tie sú perfektnou voľbou pre všetkých dospelých, ktorí preferujú menej sladké nápoje.

Väčšina produktov neobsahuje chinín, vďaka čomu ho môžu piť aj tehotné a dojčiace ženy. Podporné dáta navyše ukazujú, že kampaň má pozitívny vplyv na predaje aj na povedomie o značke.

Od minulého roka vzrástol segment adult drinkov, ktorého hýbateľom bol práve Kinley, o 38 % v Českej republike a o 5 % na Slovensku. Podľa agentúry Nielsen vzrástla značka Kinley na českom trhu o 220 % a na slovenskom trhu o 70 %.

„Prvá vlna komunikácie prebehla už počas jari. Od polovice júna na ňu nadviazala druhá vlna, ktorej súčasťou bol aj televízny spot. Fakt, že televíznu reklamu, ktorá sa točila v Česku, prijali aj ďalšie krajiny v rámci skupiny, je pre nás veľkým úspechom,“ komentuje Kateřina Třísková, brand manažérka značky Coca-Cola v spoločnosti The Coca-Cola Company ČR/SK.

„Bolo pre nás dôležité, aby sme vytvorili čo najvariabilnejšiu kampaň, ktorú budeme môcť komunikovať priebežne v čo najviac rôznych formátoch. Hoci je hlavným cieľom našej kampane poukázať na to, že sú limonády Kinley skvelé aj samotné, sú stále často spájané aj s miešaním drinkov, a to ako alkoholických, tak aj nealkoholických. Strategické partnerstvo s Cinzano bolo preto jasnou voľbou, ako verejnosti ukázať produkty Kinley vo viacerých variantoch,“ doplnila Kateřina Třísková.

Marketingová podpora kampane

V rámci kampane „Svet je plný chutí“ bola využitá široká marketingová podpora. Jej súčasťou je nielen PR komunikácia, ale aj lokálna televízna reklama, on-line aktivácia a podpora v mieste predaja či na partnerských akciách.

Nechýbajú ani sociálne siete, a to ako vlastné, tak aj vybraných influencerov, akými sú Lenny Filipová, Teru Menclová či Lukáš Matějíček.

Televízna reklama

Od polovice júna do polovice júla sa na televíznych obrazovkách vysielal reklamný spot ku Kinley kampani „Svet je plný chutí“. Hoci reklama vznikla v Českej republike a bola spočiatku určená pre český a slovenský trh, prevzali ju aj ďalšie krajiny, napríklad Taliansko, Švajčiarsko, Rakúsko alebo Poľsko:

Product sampling

Sampling, ktorý zahŕňa ochutnávku Kinley limonád, bude prebiehať vo veľkých nákupných centrách či na námestiach po celej Českej a Slovenskej republike.

Ochutnávky budú na mnohých miestach prebiehať formou „baskingu“, teda ľudia môžu stretnúť hostesky, ktoré im ponúknu osvieženie v podobe chladenej limonády Kinley.

Hoci je hlavný dôraz kladený na príchuť Bitter Rose, na ochutnávkach bude dostupná aj druhá najobľúbenejšia príchuť Ginger Ale alebo Bitter Lemon.

Na vybraných miestach bude hrať hudba a tanečníci budú tancovať tango. Súčasťou týchto aktivít bude tiež HoReCa sampling, kde budú Kinley limonády súčasťou miešaných drinkov.

Drinky budú ponúkané v rámci aktivácie 50. výročia nápoja Coca-Cola na českom a slovenskom trhu a takzvaných „Kôl šťastia“ vo vybraných reštauráciách v Českej republike a Slovensku.

Obdobie jar a leto 2021 boli zamerané najmä na príchuť Bitter Rose. Spoločnosť Coca-Cola však plánuje aktivity v rámci kampane „Svet je plný chutí“ aj počas nasledujúcich mesiacov.

Už teraz sa pripravuje na hlavnú sezónu, ktorou je Nový rok, a plánuje novinku. Tá poteší milovníkov lokálnych príchutí aj vyznávačov zdravého životného štýlu. V budúcom roku následne predstaví novú komunikačnú kampaň, ktorá by sa mala opäť zamerať na ďalšiu lokálnu príchuť.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu