Spoločnosť Coca-Cola spustila svoju novú kampaň „Taste the Feeling“, ktorá vznikla na základe globálnej stratégie „One Brand“. Coca-Cola chce zjednotiť celú rodinu nápojov Coca-Cola pod jednu značku. Stratégia „One brand“ zdôrazňuje, že spoločnosť kladie dôraz na možnosť voľby spotrebiteľov, ktorí si vyberú ten nápoj z rodiny Coca-Cola (Cola, light, Zero), ktorý im najviac vyhovuje a zodpovedá ich preferenciám – chuti, ale aj životnému štýlu. Doterajší slogan Coca-Cola „Open Happiness“ nahrádza slogan „Taste the Feeling“.

„Tento nový prístup sa uplatňuje v globálnej kampani „Taste the Feeling“, ktorá využíva univerzálne príbehy a momenty z každodenného života na oslovenie zákazníkov na celom svete. Koncept sa bude realizovať prostredníctvom plne integrovanej globálnej marketingovej kampane, ktorá bude zahŕňať 10 televíznych reklám, viac ako 100 vizuálov v duchu „Taste the Feeling“ a vznikne aj nový systém vizuálnej identity. Značka Coca-Cola si pre svojich zákazníkov pripravila aj novú hymnu a znelku, na ktorej sa podieľali úspešní hudobníci a producenti. Súčasťou kampane bude aj nová interaktívna digitálna aplikácia s možnosťou zdieľania,“ povedala Kateřina Eliášová, PR manažérka spoločnosti Coca-Cola Česká republika.

nova kampan Coca-Coly - Taste the feeling - obr. 1
zdroj foto: Coca-Cola

Vizuálnym prvkom celej kampane budú fotografie, ktoré vytvorili známi módni fotografi Guy Aroch a Nacho Ricci. Ich motívom sú ľudia, ktorí si vychutnávajú ľadovo vychladený nápoj Coca-Cola v rôznych situáciách. Konečné portfólio zahŕňa až 100 vizuálov, ktoré budú postupne v kampani zobrazené na billboardoch, na P.O.S. materiáloch v predajniach, ale aj v digitálnych médiách. Na reklamnej kampani pracujú celkovo až 4 reklamné agentúry, vznikne desať globálnych televíznych reklám.

„Vonkajšia kampaň „Taste the Feeling“ bude v mnohých ohľadoch rovnaká a na prvý pohľad dosť povedomá, napriek tomu však svojím stvárnením mnohých prekvapí. Samotný koncept vychádza z piatich princípov: zážitky s nápojom Coca-Cola, pitie nápoja, samotný produkt, súmernosť a červený kruh. Konzistentným prvkom je fľaša v ústrednej úlohe,“ dodala Kateřina Eliášová.

nova kampan Coca-Coly - Taste the feeling - obr. 4
zdroj foto: Coca-Cola

V rámci kampane predstavila Coca-Cola aj úplne novú hymnu, ktorá odznie v televíznych spotoch. Na výrobe spolupracovala s hudobným partnerom Music Dealers, ktorý oslovil troch nezávislých umelcov – Scotta Fritza, Jeremy Birchera a Josh Jonesa.

Skladba obsahuje i tradičný zvukový motív otvárania vychladenej fľaše, zasyčanie a vychutnanie si nápoja v duchu sloganu „Taste the Feeling“. Hlas v hymne patrí Conradovi Sewellovi, pesničkári a spevákovi, ktorý sa preslávil svojím spevom na singli „Firestone“ od Kyga, ktorý si v roku 2015 kúpilo viac ako 3 milióny ľudí a na Spotify zaznamenal viac ako 300 miliónov prehratí. Hymna má aj špeciálnu elektronickú verziu v podaní hudobného producenta Avicii.

Spoločnosť Coca-Cola vytvorila v rámci kampane aj digitálnu interaktívnu aplikáciu, určená na zdieľanie. Obsahuje špeciálny remix hymny od Aviciiho. Aplikácia je súčasťou globálnej microsite Coca-Cola, obsahuje animované GIF fotografie, ktoré zobrazujú pocity spojené s pitím obľúbeného kolového nápoja. Na sociálnych platformách kampaň používa hashtag #TasteTheFeeling. PR aktivity v Čechách čiastočne zastrešuje agentúra Weber Shandwick.

nova kampan Coca-Coly - Taste the feeling - obr. 2
zdroj foto: Coca-Cola
nova kampan Coca-Coly - Taste the feeling - obr. 3
zdroj foto: Coca-Cola
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu