Všimli sme si, že alternatívny internetový projekt novinárov, ktorý funguje pod názvom MONO.sk má na svojich stránkach natívnu reklamu. Je ňou článok, ktorý sa venuje drahému zubnému ošetreniu a výkonom stomatológa vs. používaniu zubnej pasty a starostlivosti o zuby. Článok v MONO.sk vznikol s podporou spoločnosti Curaprox.

„Dilemu či zuby zachrániť alebo radšej vytrhnúť rieši mnoho ľudí. Ako sa na to pozerajú zubári a ich pacienti sa dozvieš v článku. Trochu sme sa aj pohrali s multimediálnymi prvkami, tak verím, že sa Ti bude článok páčiť. Článok vznikol vďaka podpore spoločnosti Curaprox Slovensko,“ napísala v liste čitateľom Veronika Pizano z tímu MONO.sk.

Jej list čitateľom, ktorý zasielala na email, obsahoval dokonca i aktívny preklik na web zdravedasna.sk.

V spodnej časti článku nazvanom Radšej vytrhnúť: Prečo sa Slováci dobrovoľne vzdávajú časti tela sa zobrazuje tuba zubnej pasty Curaprox, ktorá sa pri scrollovaní, čítaní článku postupne vytláča (multimediálny prvok).

Pod článkom je uvedené: „Vytvorené s podporou označuje redakčne nezávislé články, na ktorých tvorbe nezávisle pracovali naši novinári alebo spolupracovníci. Podporovateľ v tomto prípade navrhne témy, z ktorých si redakcia MONO vyberie a spracuje článok. Podporovateľ však nezasahuje do jeho tvorby ani obsahu.“

Spoločnosť Curaprox Slovensko podporuje alternatívny projekt MONO.sk

Projekt MONO.sk založili 22. októbra 2013 fotograf na voľnej nohe Tomáš Halász, a vtedy projektoví manažéri denníka SME Tomáš Prokopčák a Filip Struhárik a novinár magazínu Trend Pavel Sibyla a autorom loga MONO je grafický dizajnér Ondrej Jób.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu