Za sedem mesiacov tohto roku bolo celosvetovo dodaných 1 048 178 (+14,7 %) a za júl 149 753 (+15,2 %) osobných vozidiel značky Mercedes-Benz. Ako vyzdvihol Ola Källenius, člen predstavenstva Daimler zodpovedný za marketing a predaj v divízii Mercedes-Benz Cars, miliónový odbyt prekročila značka s hviezdou tohto roku už v júli. Také množstvo osobných vozidiel značky nebolo za prvých sedem mesiacov roka dodané zákazníkom nikdy predtým. Približne štvrtinu z nich tvorili sedany a kombi Triedy C.

Druhá značka osobných vozidiel koncernu Daimler, ktorou je smart, zvýšila v júli odbyt o 23,7 a za január až júl o 31,5 percenta. Päťdesiatpercentné zvýšenie odbytu vykázali smarty od začiatku roka v Nemecku a Taliansku.

V júli tohto roku zaznamenala značka Mercedes-Benz dvojciferný nárast (+11,6 %) v Európe, pri zvýšení júlového odbytu o 7,8 % v Nemecku. V priaznivých výsledkoch pokračovala v regiónoch: Ázia/Tichomorie (+30,8 %) či NAFTA (+3,9 %). Najväčšie zvýšenie dodávok dosiahla okrem iného v Číne (+41,5 %) a Japonsku (+13,5 %).

Júl bol nanajvýš úspešný, popri iných modeloch, najmä pre kompakty značky s hviezdou (+33,0 %), sedan a kombi Triedy C (+81,3 %), či vozidlá SUV (+14,8 %) . Rovnako ako pre stále najžiadanejšiu prémiovú limuzínu na svete: Triedu S (+1,2 % od začiatku roka).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu