Cieľom novej kampane spoločnosti dm drogerie markt je rozvoj komunikačného posolstva, keď „Ja“ sa mení na „My“. Slogan kampane Pre každé moje ja sa zmenil na Pre všetko, čím my sme. Celú kampaň vytvorila rakúska reklamná agentúra RETALE. 

Predchádzajúcu reklamnú kampaň so sloganom Pre každé moje ja nasadila spoločnosť dm drogerie markt na Slovensku v auguste 2013 a keďže z hľadiska koncernu dm prebieha zmena marketingovej komunikácie globálne každé 2-3 roky, rozhodli sa od novembra 2015 nasadiť na Slovensku novú kampaň so sloganom Pre všetko, čím my sme.

„Doterajšia kampaň bola postavená na myšlienke, že byť človekom znamená byť rozmanitou bytosťou. Každý človek totiž v sebe skrýva mnoho rôznych podôb. V novej kampani hovoríme o tom, prečo je tomu tak a čo je toho dôvodom: je to sociálne spolužitie. Pretože prameňom ja sme my,“ povedala Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.

Hlavný firemný claim „Tu som človekom, tu nakupujem“ je viac než len reklamný slogan. Je to prístup a prísľub spoločnosti dm drogerie markt. Týmto sa značka dm zásadne odlišuje od ostatných značiek predajcov drogérie. Kampaň „Pre všetko, čím my sme“ umožní, aby zákazníci a zamestnanci tento prísľub značky cítili každý deň. Ak otvorené spolužitie ľudí stále inšpiruje a umožňuje tak objavovať a rozvíjať svoj vlastný talent, nápady, schopnosti a záujmy, potom to isté platí aj pri stretávaní sa ľudí v rámci ekonomického spoločenstva akým je dm, a prirodzene aj pri každodennom kontakte so zákazníkmi. Vďaka orientácii na MY dokážeme odhaľovať nové perspektívy a ďalej sa rozvíjať,“ dodala Nicol Noseková.

TV kampane sa v koncerne dm využívajú už približne tri roky, ale na Slovensku prichádza s televíznou kampaňou dm po prvý raz.

Po tom čo spoty nasadila po minulé roky len v online prostredí sa rozhodla po prvý raz ísť aj do televízie. Spoty budú postupne nasadené v televízii Markíza, Dajto a Doma.

„Rozvíjajú a približujú jej základnú myšlienku – sociálne spolužitie a to, ako rôzni ľudia a stretnutia s nimi utvárajú človeka a ovplyvňujú to, kým bol, je a kým sa stáva. Tu ideme novou cestou – nerobíme kastingy na predstaviteľov do reklamy ale robíme kastingy na príbehy. Ozajstné príbehy ozajstných ľudí, ktorí vo svojej biografii rozprávajú o ľuďoch, ktorí ovplvnili a zmenili ich život. Ktorým stretnutie s nimi naozaj zmenil život -„malé vývojové romány“ – od určenia inými k sebaurčeniu. Od dezorientácie k cieľavedomosti. Od sebapochybnosti k sebavedomiu. Tomuto človeku, ktorý udáva smer, chceme v našich spotoch vzdať rešpekt. Títo ľudia tvoria spoločne s nami samými to MY,“ povedala Nicol Noseková.

Televízna kampaň bude prebiehať v troch fázach v januári a februári (aktuálne prebieha), v apríli – máji a v septemberi – októbri 2016. Celkovo bude nasadených až 7 spotov, z toho 5 portrétov žien a dva trailery. Spoty budú rotovať v rámci všetkých troch fáz kampane súbežne.

Spoločnosť dm drogerie markt v kampani v televíznych spotoch použila tag-on s textom “vždy výhodne”, ktorý sa zobrazí na konci všetkých spotov. Na YouTube kanáli bude tag-on iba na konci oboch trailerov, portréty žien sú na YouTube bez tag-onu.

Imidžové vizuály kampane predstavujú momentky z bežného života, z prirodzeného prostredia zákazníkov dm drogerie markt. Zakazníci sa s nimi stretnú v kamani v rámci digitálu, printu a na P.O.S. materiáloch.

zdroj foto: everyvent
zdroj foto: everyvent

„Hlavná myšlienka kampane – MY – je zachytená na každom zábere. Na každej fotografii sú min. dve osoby, pričom jedna z nich vždy pozerá do objektívu fotoaparátu – teda priamo na osobu listujúcu vo vytlačenom reklamnom materiáli. Tým nastáva interakcia medzi pozorovateľom a osobou na zábere, pozorovateľ sa stáva súčasťou zobrazovanej situácie. Fotografie sú plné emócií, situácie a osoby pôsobia hodnoverne a autenticky, zachytené osoby sú sympatické, srdečné, neviazané a milo drzé,“ povedala Nicol Noseková.

Pozrite si všetky televízne spoty kampane:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu