Spoločnosť Ecopress, ktorá vydáva denník Hospodárske noviny, má nového výkonného riaditeľa, Vladimíra Mužíka. Do funkcie ho dosadilo vydavateľstvo MAFRA z mediálnej divízie Agrofertu, ktorému Ecopress patrí. Informuje o tom internetový portál Ecopressu Stratégie.sk. A vedením obchodného úseku bol poverený Ladislav Ollé,  uviedla Daniela Záležáková z Ecopressu pre náš portál.

Vladimir_Muzik-Ecopress
Vladimír Mužík, Ecopress

Mužík vystriedal na čele vydavateľstva doterajšieho generálneho riaditeľa Milana Mokráňa, ktorý po dohode s vedením MAFRA opustil svoj post k 31. marcu 2014. Dlhoročný manažér a novinár má skúsenosti z vrcholných redakčných pozícií na Slovensku aj v Českej republike.

Pôsobil ako riaditeľ spravodajstva televízie Nova, šéfredaktor slovenského Nového času aj českého denníka Blesk. Pred nástupom do Ecopressu bol riaditeľom nových médií slovenskej TV JOJ.

„Veľmi sa teším na spoluprácu s novými kolegami a verím, že spoločne posilníme postavenie vydavateľstva Ecopress medzi mediálnymi domami na Slovensku,“ cituje Stratégie.sk Mužíka.

Odchádzajúci Milan Mokráň, ktorý v Ecopresse pracoval osem rokov, pre portál poznamenal, že odvetvie zažíva ťažké obdobie. Neznamená to však podľa neho, že vydavateľstvo končí. „Som presvedčený práve o opaku a všetkým vám držím palce, nech toto náročné obdobie ktoré zažívame, zvládnete(me) so cťou,“ povedal v rozlúčke adresovanej kolegom a spolupracovníkom.

 

Ladislav_Olle-Ecopress
Ladislav Ollé, Ecopress

A pod novým vedením bude fungovať aj obchodný úsek vydavateľstva Ecopress, a.s. .
Jeho vedením bol poverený Ladislav Ollé, ktorý doteraz pôsobil na pozícii sales tím lídra pre Hospodárske noviny.

Ecopress, a. s., vydáva denník Hospodárske noviny a odborné tituly Zdravotnícke noviny, Stratégie, Obchod, Sestra, Diabetik, Student Life, Horeca magazine a ďalšie. V minulom roku redizajnoval svoje hlavné tituly HN a internetový portál hnonline.sk.

„Ďakujem za prejavenú dôveru. Teším sa na ďalšiu spoluprácu s našimi obchodnými partnermi. Prioritou vydavateľstva je sústrediť sa okrem potrieb čitateľov aj na potreby našich klientov, ktorým chceme ponúkať plnohodnotnú spoluprácu tak v printovej, ale aj digitálnej podobe,“ povedal Ladislav Ollé.

Sales tím lídri Jozef Špaček (digitálne média a new business) a Ľuboš Borovský (odborné časopisy HN magazines) , ostávajú na rovnakých pozíciách.

 

Zdroj: TASR, Ecopress

REKLAMAadv.: