zdroj: FaxCopy

Vizuál kampane tvoril list marihuany. Kampaň komunikovala službu na viazanie diplomových prác a mala osloviť študentov. Používala slogan „Diplomovky bez starostí“.

„Už máš stres a nervy v kýbli? Tik tak, tik tak…termín odovzdania práce sa blíži, čo? No dobre, naším zámerom nie je ťa ešte viac vynervovať, naopak, my ťa chceme upokojiť. :) Preto sme si pre teba pripravili super ponuku…no, vlastne sú to ponuky hneď dve,“ uvádza sa na landing page ku kampani.

„Nápad dostal kolega, šéf nášho produktového manažmentu, keď sa mu pred Vianocami dostala do rúk ponuka na konopný čaj ako vianočný darček. Preveril legislatívne obmedzenia, legálnosť distribúcie v SR, zdravotnú neškodnosť samotného čaju a rozhodli sme sa vzhľadom na našu cieľovú skupinu myšlienku použiť v reklamnej kampani na diplomovky,“ prezradil pre mediawatch.dog Karol Dittinger zo spoločnosti FaxCopy.

Kampaň vznikla in-house a bola nasadená v online prostredí (web banner, FB, mailing) a OOH (polepy na výkladoch, stojany a P.O.S.), timing kampane je od 17. februára do 31. mája, alebo do minutia zásob vrecúšok s čajom (čo sa stalo práve nedávno).

„Napriek zrejmej kontroverznosti sme sa rozhodli kampaň vyskúšať. Osobne zastávam liberálne postoje (samozrejme prísne v medziach zákonov), ale mierna provokácia na diskusiu aj v tejto oblasti nemôže byť na škodu,“ doplnil Dittinger.

plagát A1 (foto: mediawatch.dog)
grafika – plagát A1/A3 (zdroj: FaxCopy)
banner do výkladu (zdroj: FaxCopy)
banner do výkladu (foto: mediawatch.dog)
banner do výkladu (foto: mediawatch.dog)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu