foto: pixabay.com 

Ferrero Group s jej dcérskymi spoločnosťami („Ferrero“), globálna cukrovinkárska skupina, oznámila definitívnu dohodu, podľa ktorej získa od Nestlé americkú cukrovinkársku divíziu za 2,8 miliardy dolárov. Obchod s cukrovinkami spoločnosti Nestlé v USA v roku 2016 dosiahol predaj okolo 900 miliónov dolárov.

Ferrero získa viac než 20 amerických značiek s bohatým dedičstvom a silným zázemím, vrátane ikonických čokoládových značiek ako sú Butterfinger®, BabyRuth®, 100Grand®, Raisinets®, Wonka® a exkluzívne právo na značku Crunch® pre cukrovinky a určité kategórie v USA, rovnako ako značky cukroviniek SweeTarts®, LaffyTaffy® a Nerds®.

Touto transakciou sa spoločnosť Ferrero stane treťou najväčšou cukrovinkárskou spoločnosťou na americkom trhu, kde je najviac známa vďaka dražé na osvieženie dychu Tic Tac®, pralinkám Ferrero Rocher®, lieskovo orieškovej nátierke Nutella®, značkám čokolády Fannie May a Harry London a výrobkom Ferrara Candy Company, ktorá bola nedávno zakúpená dcérskou spoločnosťou Ferrero a jej portfólio zahŕňa značky Trolli®, Brach’s® a Black Forest® Gummies.

Ferrero získa výrobné závody spoločnosti Nestlé v USA v Bloomingtone, Franklin Parku, Itaske a Illinois,  rovnako ako aj zamestnancov spojených s danými cukrovinkami a bude pokračovať v prevádzke z kancelárií v Glendale v Kalifornii a takisto z ostatných pobočiek v Illinois a New Trikot.

„Sme veľmi radi, že sme získali cukrovinkársku divíziu Nestlé v USA, ktorá má vynikajúce portfólio ikonických značiek s bohatou históriou a obrovským povedomím. V kombinácií s už existujúcou prítomnosťou spoločnosti Ferrero v USA, vrátane nedávno získaných Fannie May Confections Brands a Ferrara Candy Company, budeme mať podstatne väčšiu škálu výrobkov vysokej kvality, ktorú ponúkneme zákazníkom v segmentoch čokolád, cukroviniek a sezónnych kategórií, a taktiež úžasné nové možnosti rastu na najväčšom svetovom trhu s cukrovinkami. Tešíme sa, že privítame talentovaný tím od Nestlé v spoločnosti Ferrero a na pokračujúcu investíciu a rozvoj všetkých našich výrobkov a značiek na tomto kľúčovom, strategickom a atraktívnom trhu,” povedal Giovanni Ferrero, výkonný predseda Ferrero Group.

„Náš záväzok, poskytovať spotrebiteľom a zákazníkom v Severnej Amerike pridanú hodnotu, bude výrazne posilnený tým, že do nášho portfólia pribudnú vplyvné značky cukroviniek a čokolády,“ uviedol Lapo Civiletti, CEO Ferrero Group.

Transakcia podlieha bežným uzatváracím podmienkam a regulačným schváleniam a očakáva sa, že sa uzatvorí niekedy na konci prvého štvrťroka 2018. Credit Suisse Securities, Davis Polk a Wardwell LLP a Lazard slúžili ako poradcovia spoločnosti Ferrero.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu