foto: Kellys

Digitál prenikol aj do bicyklovania a predaje elektrobicyklov zažívajú svetový boom. Značka Kellys sa rozhodla na tento trend reagovať a posilniť predajné a marketingové aktivity v segmente elektrobicyklov.

Podľa štúdie renomovanej spoločnosti Deloitte predaj elektrobicyklov v roku 2023 dosiahne až 40 miliónov predaných kusov a objem predaja bude predstavovať zhruba 19 miliárd eur.

Spoločnosť Kellys sa rozhodla na tento trend reagovať v novej brandovej komunikácii a chce sa etablovať sa ako jeden z lídrov na slovenskom, českom, maďarskom, poľskom a nemeckom trhu s elektrobicyklami.

Značka Kellys je známa hlavne vďaka výrobe a distribúcii klasických bicyklov, no zároveň si uvedomuje enormný nárast popularity elektrobicyklov. Práve tie sa dostávajú do popredia komunikačných aktivít a ponukového portfólia populárneho slovenského výrobcu, ktorý je na trhu už viac ako 25 rokov.

Výzvou bude presvedčiť zákazníkov o skvelých parametroch e-bicyklov Kellys, ktoré patria k špičke na trhu, no ľudia si Kellys momentálne spájajú hlavne s klasickými bicyklami. Jedným z hlavných cieľov kampane je predstaviť značku aj ako spoľahlivého a overeného výrobcu elektrobicyklov.

Príprava a realizácia brandovej komunikácie na predaj elektrobicyklov je pokračovaním úspešného spojenia Kellys a SCR interactive. Agentúra pre Kellys v nedávnej minulosti pripravila nový web kellysbike.com, multijazyčný a moderný portál s integrovaným e-shopom.

„Ďakujeme spoločnosti Kellys za prejavenú dôveru a opäť sa tešíme na spoluprácu. Keďže Kellys nepredáva svoje výrobky vo vlastných predajniach, ale cez sieť partnerov, v našej kampani musíme vyvolať veľký tlak na koncových spotrebiteľov. Tešíme sa na príležitosť uplatniť naše know-how a pomôcť spoločnosti Kellys preraziť na trhu elektrobikov,“ uviedla Simona Kubán, CEO agentúry SCR interactive.

„Posledných pár rokov bolo pre spoločnosť Kellys obdobím intenzívneho rozvoja, najmä v oblasti elektrických bicyklov. Moderné materiály, špičkové technológie a najnovšie trendy – to všetko sú kľúčové znaky, ktoré charakterizujú e-bicykle Kellys. Pre taký sofistikovaný produkt sme potrebovali seriózneho partnera v online marketingových aktivitách. Náš výber padol na SCR interactive a sme si istí, že splnia naše vysoké požiadavky,“ dodal marketingový manažér Kellys Milosz Dziubiecki.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu