Kvalita a úroveň stolovania ako v reštaurácii, ale rýchlosť obsluhy ako v zariadení rýchleho občerstvenia. Všetko zabalené v príjemnom a originálnom prostredí od značky s česko-slovenskými koreňmi. To je celkom nový koncept reštaurácií spoločnosti Kofola, ktorý si môžu zákazníci vyskúšať už od utorka 11. augusta v pražskej Jindřišskej ulici. S konceptom reštaurácií rýchleho občerstvenia NAGRILU chce spoločnosť Kofola v nasledujúcich piatich rokoch expandovať nielen v Česku, ale aj na Slovensko, najmä formou franchisingu.

Za konceptom reštaurácií rýchleho občerstvenia NAGRILU stojí tím ľudí okolo Marka Farníka, ktorý založil a vybudoval sieť barov s čerstvými šťavami UGO. Dôležitou súčasťou tímu NAGRILU je tiež Erik Zlámal, ktorý niekoľko rokov otváral reštaurácie rýchleho občerstvenia pre najväčšie zahraničné siete, ktoré sú v Českej republike a na Slovensku.

„Vďaka tvrdej práci v minulých rokoch máme teraz najkomplexnejšie portfólio nealko nápojov. Naša značka UGO nás zasa naučila veľa o zdravších nápojoch i o prevádzkovaní siete s rýchlym občerstvením pre náročnejších zákazníkov a konečne, sme si vedomí, že pokiaľ chceme rásť, musíme veľa hľadieť dopredu. Výsledkom tejto úvahy je nová pilotná reštaurácia rýchleho občerstvenia NAGRILU, “ povedal Jannis Samaras, generálny riaditeľ spoločnosti Kofola.

Súčasťou ponuky novej reštaurácie NAGRILU je popri polievkach, grilovaného kuracieho mäsa od lokálnych dodávateľov, sendvičov či dezertov i kompletné nápojové portfólio od Kofoly. Popri čapovanej Kofole napríklad aj pramenitá voda Rajec alebo čerstvé ovocné a zeleninové šťavy UGO.

NaGrilu - obr. 1

Tvorcovia konceptu NAGRILU mysleli aj na to, že každý zákazník má iné chute, takže pripravili tri rôzne druhy doma vyrábaných marinád, vrátane štipľavých. Ponúkané jedlá sú upravované iba grilovaním, pečením či varením. Zákazníci majú perfektný prehľad o príprave grilovaného mäsa, pretože do kuchyne je voľný pohľad.

Ako spomenul Jannis Samaras, firma nie je v segmente rýchleho občerstvenia úplným nováčikom pretože po akvizícií značiek UGO a Mangaloo v minulých rokoch, je s 57 barmi najväčším prevádzkovateľom barov s čerstvými ovocnými a zeleninovými šťavami v strednej Európe a niektoré z nich majú vo svojej ponuke aj rôzne druhy čerstvých zeleninových šalátov a polievok.

Otvorenie prvej reštaurácie NaGrilu 11.8.2015 (zdroj: Spoločnosť Kofola)
Foto z otvorenia prvej reštaurácie NaGrilu 11.8.2015 (zdroj: Spoločnosť Kofola)

Oslovil som Jaroslavu Musilovú, PR manažérku spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, aby zodpovedala pár otázok k novému konceptu NAGRILU:

Koľko reštaurácií a v akom časovom slede chcete otvoriť v Čechách a na Slovensku?

V nošem pláne je v nasledujúcom horizonte niekoľkých rokov otvoriť desiatky reštaurácií NAGRILU, na Slovensku by sa mohli objaviť do troch rokov.

Bude reštaurácia NAGRILU súčasťou vašej kampane pre 0,5L Kofolu v rámci konceptu „Keď ju miluješ, nie je čo riešiť“? Budú sa odohrávať stretnutia zamilovaných dvojíc v reklame aj v prostredí reštaurácie NAGRILU? :) Využijete tak synergický efekt oboch značiek v rámci ich marketingovej podpory?

O takomto type podpory zatiaľ neuvažujeme :)

Konceptom reštaurácií NAGRILU spoločnosť Kofola vstúpila do nového segmentu, aké sú vaše ciele? Čo od tohto kroku očakávate?

Je to v súlade s našou misiou: Milovať, žiť zdravo a stále hľadať nové cesty. Po koncepte UGO barov s čerstvou šťavou a šalátmi sa jedná o logické pokračovanie. Veríme, že zákazníci ocenia kvalitné suroviny, poctivú prípravu a technológie spracovania a že ich nový koncept reštaurácií NAGRILU typu „fast cassual dining“ bude baviť.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu