Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. línii, podporuje výrobu ochranných pomôcok aj nedostatkových dezinfekcií a originálnym spôsobom reaguje na súčasné dianie aj vo svojej komunikácii. Hrdinom televízneho spotu nasadila zo dňa na deň povinné rúška.

Vniesť do spoločnosti v týchto dňoch trochu dobra a lásky sa rozhodla spoločnosť Kofola. A to nielen tým, že začala zdarma dodávať pitný režim hrdinom v prvej línii a podporila svojich zamestnancov, aby šili rúška, ale aj tým, že upravila výrobu v Krnove tak, aby mohla zdarma zabezpečiť nedostatkovú dezinfekciu.

„Vzájomnej spolupatričnosti je teraz treba viac ako kedykoľvek inokedy. Preto sme sa rozhodli inšpirovať ostatných, aby sme spoločne ukázali, koľko lásky nás aj v týchto dňoch obklopuje,“ vysvetľuje Jannis Samaras, generálny riaditeľ skupiny Kofola.

Vznikla microsite zlaskykofola.sk, na ktorú sa prepisujú všetky „láskočiny“, do ktorých sa nielen firma, ale aj ktokoľvek ďalší zapojí a umiestni ich na sociálne siete s hashtagom #zlasky. A práve aj na tomto webe vyzýva Kofola verejnosť, aby sa o prípadnú nezištnú pomoc pre potrebných prihlásila.

Kofola dokázala pohotovo zareagovať na súčasnú potrebu ľudí chrániť seba aj svoje okolie aj tým, že hrdinov svojho nového televízneho spotu obliekla doslova za noc do digitálnych rúšok.

„Prísť s odvážnou myšlienkou a vytvoriť zo dňa na deň niečo hodnotnejšie ako len kampaň sme si natrénovali už s nedávnym hackathonom. A túto schopnosť zareagovať okamžite na aktuálne dianie a pomôcť tak komunikovať podstatné veci sme zúročili teraz aj s Kofolou,” dodal David Suda, kreatívny riaditeľ agentúry WMC/Grey, ktorá sa na výrobe TV spotu podieľala.

Vďaka pol miliónu fanúšikov sa Facebook Kofoly stal prirodzenou komunikačnou platformou. Práve tu sa Kofola snaží šíriť pozitívne emócie. Premiéry sa tu dočkala napríklad pieseň Láskaranténa, ktorú pre Kofolu zložila dievčenská skupina Trio Viro.

Tá si berie za úlohu pripomenúť ľuďom, že lásku nezastavia ani štyri steny, a vyzýva k tomu, aby ľudia neprepadali skľúčenosti a mali sa stále radi. V najbližšom čase spustí Kofola napríklad aj instagramový filter, vďaka ktorému sa ľudia budú môcť zahrnúť božtekmi bez toho, aby sa vystavovali riziku nákazy.

Pri aktivitách na pomoc potrebným všetko začalo a Kofola s týmito činmi #zlasky zďaleka nekončí. Začína sa sústreďovať na ďalšie ohrozené cieľové skupiny, teda napríklad na svojich gastro zákazníkov. Práve prevádzkari reštauračných zariadení totiž teraz zažívajú ťažké časy.

Nová verzia spotu s rúškami:

Pôvodná verzia spotu:

Nový láskyplný spot spojil zas po rokoch Kofolu a režiséra Jakuba Koháka. „Lásku si dlhodobo hýčkame. Je neoddeliteľnou súčasťou DNA našej tradičnej československej značky. A do sŕdc spotrebiteľov sa zapísala nielen zaužívaným sloganom „Keď ju miluješ, nie je čo riešiť“, ale aj silnými príbemi, “ vysvetlil Pavol Chalupka, riaditeľ marketingu Kofola ČeskoSlovensko. > Čítaj viac

Vizuály FB komunikácie:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu