vaňa zo série Cubito značky Jika (zdroj: presskit Jika)

Spoločnosť Laufen CZ si dvojkolovom tendri vyberala novú PR agentúru, ktorá zastreší komunikáciu jej značiek Laufen, Roca, Jika a korporátne firemné témy. Z tendra vzišla ako víťaz agentúra Native PR.

Spoluprácu s novou PR agentúrou spoločnosť Laufen CZ odštartovala začiatkom septembra a už 19. septembra čaká agentúru predstavenie nového online rádia Radio Bubble, ktoré využíva content marketing a bude primárne slúžiť pre podporu značky Jika. Spoločnosť Laufen si tak vytvára vlastný komunikačný kanál so spotrebiteľmi.

„Vedľa projektu Radio Bubble, ktorý spúšťame 19. septembra, je ďalší výraznou aktivitou, kde sa už budeme chcieť oprieť o novú agentúru, naša prezentácia na októbrovom pražskom Designbloku,“ povedala marketing and communication manager spoločnosti Laufen CZ Ingrid Hejkalová.

radio-bubble
logo Radio Bubble

Značka Jika je tradičná česká značka sanitárnej keramiky, jej pôvod siaha až do roku 1878 a od roku 1999 ju má vo svojom produktovom portfóliu švajčiarska spoločnosť Laufen, ktorá je od roku 2006 súčasťou španielskej skupiny Roca. Spoločnosť Roca Group je najväčšou spoločnosťou na svete v segmente kúpeľní.

Pre Laufen CZ bude pracovať tím agentúry Native PR v zložení Jana Čechová, Martina Vokrouhlíková a Beáta Kašparová.

„Máme radosť, že od prvého dňa spolupráce sa tímu Native PR podarilo veľmi dobre napojiť na náš interný marketingový tím aj na ďalšie marketingové agentúry, ktoré pre nás pracujú,“ povedala Ingrid Hejkalová zo spoločnosti Laufen CZ.

Native PR pôsobí ako komunikačná agentúra na českom trhu od roku 1993 a zameriava sa na klientov zo segmentu vybavenia pre dom a byt, napr. Quick-Step, AkzoNobel či reťazec Hornbach, pre ktorý agentúra vymyslela a niekoľko rokov realizovala projekt Majster Kutil, ktorý bol ocenený prvým miestom v kategórii Business to Consumer Českej ceny za PR.

Agentúra je jedným zo zakladajúcich členov Asociácie PR agentúr (APRA). Od roku 2015 má Native PR tiež dcérsku agentúru Onli Digital Marketing.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu