repre foto: radiobubble.cz

Avizovaný štart rádia 19. septembra sa nakoniec nepodaril, svoje vysielanie spustilo až o deň neskôr. Primárne je určené ženám, podľa výsledkov online prieskumu realizovaného na 525 respondentoch, sú to práve ženy kto kúpeľňu upratujú minimálne raz týždenne. Súčasťou loga rádia je i tagline/claim „Nalaďte sa na upratovanie.“

Ale nielen k upratovaniu si môžu ženy pustiť nové rádio, ktoré je vlastne zatiaľ len podcastom a obsahuje nahraté audio súbory na spustenie v rubrikách ako Čistotéka, Knihomolka, Od sucha k suchu, alebo Filmová sprcha. Termín spustenia plnohodnotného online streamu spoločnosť LAUFEN zatiaľ nespresnila.

Web stránka nového rádia www.radiobubble.cz bola neprofesionálne, až po spustení dolaďovaná, bolo upravované logo a pribudli až neskôr i tlačidlá na zdielanie jednotlivých relácií na sociálnej sieti. Stále ale absentuje možnosť zdieľať obsah na viacerých sietach, v ponuke je len Facebook.

radio-bubble
logo rádia Bubble /zdroj: Native PR)

Rádio Bubble pre spoločnosť LAUFEN vytvorila reklamná agentúra WMC|GREY, rádio využíva content marketing a má primárne slúžiť pre podporu značky Jika. Spoločnosť Laufen si vytvára vlastný komunikačný kanál so spotrebiteľmi.

„Značka Jika tak má teraz okrem klasických online médií, ako je Facebook či YouTube kanál, na komunikáciu s cieľovým zákazníkom nový unikátny komunikačný kanál,“ uviedla spoločnosť LAUFEN v tlačovej správe.

V skutočnosti však Youtube kanál spoločnosti a ani Facebook skupinu nenavštevuje dostatok fanúšikov značky, či potenciálnych zákazníkov, veď väčšinu videí na YouTube kanále Jika videlo len pár desiatok divákov (zhruba 30 až 50) a Facebook stránka Jika má len 3280 fanúšikov, čo je na najväčšiu spoločnosť v segmente veľmi málo, a na jej zverejnené posty v priemere lajkne len 10 ľudí.

Nová Facebook stránka Rádio Bubble, ktorá bola spustená 20. septembra získala za päť dní len 75 fanúšikov. Spoločnosti LAUFEN sa pod vedením Ingrid Hejkalovej, súčasnej riaditeľky marketingu dlhodobo nedarí zaujať spotrebiteľov a doterajšie marketingové aktivity značky zjavne doslova stagnujú.

Značka Jika je tradičná česká značka sanitárnej keramiky, jej pôvod siaha až do roku 1878 a od roku 1999 ju má vo svojom produktovom portfóliu švajčiarska spoločnosť Laufen, ktorá je od roku 2006 súčasťou španielskej skupiny Roca. Spoločnosť Roca Group je najväčšou spoločnosťou na svete v segmente kúpeľní.

Obsah nového rádia Bubble, ktoré tento nastolený trend v marketingu spoločnosti pravdepodobne nezvráti, tvoria relácie ako: „Čistotéka s rôznymi žánrami hudby podľa toho, v akom rytme si prajete práve upratovať. Na poslucháča čaká aj Knihomolka s denníčkom moderného fotra od Dominika Landsmana, tvorba Radky Třeštíkovej a autorské čítanie s Bárou Nesvadbovou. Počas upratovania sa môžeme nachystať na návštevu kina pri počúvaní Filmovej sprchy Kamila Fila a s Výletníkmi si môžeme naplánovať víkendový výlet s deťmi. A to nie je všetko, ďalšie relácie stále pribúdajú. Rádio Bubble je možné spustiť ako z počítača, tak zo smartfónu,“ uviedla spoločnosť LAUFEN. Mobilná aplikácie pre iOS, či Android ale absentuje.

„Prečo rádio? – Jika vyrába produkty, ktoré uľahčujú upratovanie v kúpeľni. To sme chceli premietnuť aj do reklamnej kampane a ponúkli sme klientovi ambiciózny projekt vlastného internetového rádia, ktoré tiež uľahčuje upratovanie, “ povedal David Suda z reklamnej agentúry WMC|GREY.

Marketingová riaditeľka spoločnosti Laufen CZ, Ingrid Hejkalová dodala: „V deviatich z desiatich českých domácností sa kúpeľňa upratuje minimálne raz týždenne. Hovorili sme si, že by nebolo zlé tým, pre ktoré je táto činnosť pravidelnou rutinou, čas pri upratovaní kúpeľne spríjemniť. “

Značka Jika má vo svojom produktovom portfóliu výrobky z kvalitných materiálov, v jasných líniách, jednoduchých tvaroch a so špeciálnou povrchovou úpravou pre lepšiu údržbu.

„Novým projektom preto tiež hovoríme: čas, ktorý ušetríte vďaka modernému a na údržbu nenáročnému vybaveniu kúpeľne, môžete venovať príjemnejším veciam. Rádio Bubble vám dá tipy, kam vyraziť na výlet, čo rozhodne musíte vidieť v kine, alebo aký časopis stojí za prelistovanie pri popoludňajšej káve, “ dodala Ingrid Hejkalová.

„Porciu času, ktorú týždeň čo týždeň venujeme očiste kúpeľní, je veľká. A pretože nám kúpeľne a ľudia, ktorí ich využívajú, ležia na srdci, prichádzame s projektom Rádia Bubble, ktorým chceme spríjemniť čas tým, ktorí upratujú, teda predovšetkým ženám, “ povedal Ladislav Dvořák, generálny riaditeľ spoločnosti Laufen CZ, pod ktorú patrí aj značka Jika.

Generálny riaditeľ LAUFEN CZ Ladislav Dvořák je verejnosti známy, ako neúspešný kandidát vo voľbách za poslanca mesta Znojmo.

V Znojme sídli aj jeden z keramických závodov spoločnosti v Českej republike a v Znojme má svoj pôvod od roku 1878 aj samotná značka Jika.

Prečítajte si tiež > Predstavujeme značku: JIKA: 135 rokov od počiatku výroby v Znojme

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu