Výsledky posledného prieskumu agentúry TNS hovoria jasnou rečou, medzi najdôležitejšie atribúty, na základe ktorých si spotrebitelia vyberajú obchodný reťazec patria prijateľné ceny, čerstvosť, kvalita produktov a čistota predajne. Nielen Lidl preto v kampani komunikuje atribút čerstvosti. Do najnovšej kampane obsadil populárneho Patrika Hermana, ktorého „poveril“ kontrolou kvality.

Čerstvosť komunikovali vo svojich spotrebiteľských kampaniach už viacerí obchodníci, napríklad Tesco, o kampani ktorého sme už písali. Kampaň uspela aj v súťaži Zlatý klinec, kde priniesla reklamnej agentúre Made by Vaculik to najvyššie ocenenie v kategórii Out of home > pozri.

Slovenskí zákazníci označili Lidl v reprezentatívnom prieskume  verejnej mienky agentúry TNS za „jednotku v čerstvosti“.
Lidl - Jednotka v cerstvostiLidl preto spustil kampaň pod rovnakým názvom Jednotka v čerstvosti v ktorej komunikuje okrem iného informáciu, že ročne predá z každého výrobku zo svojej stálej ponuky v priemere 650 000 kusov a preto nemá tovar pridlho na sklade, pripomeňme si spot:

Lidl aktuálne spustil (9. 9.) novú kampaň formou teasingu na sociálnej sieti Facebook na svojej stránke Lidl Slovensko kde má viac ako 350 tisíc fanúšikov. Z fotografie sa im prihovoril priamo Patrik Herman s otázkou: „Kde a kvôli čomu mi uši omrzli?! Viac sa dozviete už čoskoro.“

Patrik Herman (zdroj: 1st Class Agency)
Patrik Herman (zdroj: 1st Class Agency)

V novej kampani Lidl zapája nové argumenty, aby presvedčil spotrebiteľov, že práve jeho sortiment je ten, ktorý je najčerstvejší.

A rozhodol sa v kampani použiť persónu „rešpektovaného“ novinára Patrika Hermana, ktorého spotrebitelia poznajú ako toho „ktorý stojí vždy na strane ľudí“, t.j. ako moderátora relácie Lampáreň, ktorú vysielala televízia Markíza.

Vo svojej prvej reportáži z Lidla Patrik Herman preverí, ako je to s čerstvosťou počas prepravy tovaru a aj v centrálnom sklade Lidl v obci Petrovany pri Prešove. V ďalších spotoch Patrik Herman potom navštívi aj dodávateľov Lidla, celkovo bolo nakrútených až päť videí.

„Aj my, moderátori, z času na čas chodíme ako bežní ľudia do obchodu. Sme rovnako zvedaví a zaujíma nás, ako to vyzerá a čo sa deje predtým, než vložíme nejaký tovar do košíka. Kto by sa nechcel pozrieť do zákulisia? Lákalo ma to osobne aj profesionálne – vidieť to na vlastné oči. Dostal som sa na miesta, kde sa bežný zákazník nedostane a som rád, že mu to všetko, čo som videl, môžem sprostredkovať,“ povedal Patrik Herman.

https://youtu.be/3TYxpli76I8?list=PL2o-VitrHAZLS6VRoYLC3GnVF_PxGXVD6

Reťazec spustil aj špeciálnu web stránku cerstvost.lidl.sk, ktorá je primárne určená pre väčšiu interaktivitu so zákazníkmi. Jej súčasťou je Blog, aj kategória Q&A (Otázky&Odpovede), kde môžu zákazníci položiť akúkoľvek otázku a dostanú odpoveď.

Napríklad Klaudia z Nových Zámkov sa pýta:

Prečo ponúkate mrazené pečivo, ktoré musíte dopekať, namiesto toho, aby ste ponúkali každý deň úplne čerstvé pečivo od lokálnych pekárov?

„V našich peciach viackrát denne pečieme pre Vás chrumkavé, voňavé a teplé pečivo. Nízka teplota je prirodzeným konzervantom, vďaka čomu si môžete naše pečivo vychutnať tak, ako ho máte radi. Finálnym dopečením priamo v predajni sme schopní reagovať na záujem našich zákazníkov,“ odpovedá na otázku Lidl.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu