Spoločnosť Lidl spustila prieskum zákazníckej spokojnosti sloganom „Váš názor je dôležitý“

repro foto: Lidl.sk

Reťazec zaujíma spokojnosť zákazníka s jeho posledným nákupom v konkrétnej predajni Lidl. Anketu reťazec propaguje v predajniach formou letáku pri pokladni.

„Váš názor na váš posledný nákup, čerstvosť či dostupnosť tovaru môžete rýchlo a jednoducho vyjadriť prostredníctvom online dotazníka. Naviac každý mesiac môžu 10 z vás vyhrať nákupné poukážky v hodnote 50eur,“ uvádza Lidl v letáku k ankete.

Zákaznícky prieskum a súťaž o poukážky trvá už od 22. októbra do odvolania zo strany spoločnosti Lidl. Pravidlá súťaže a anketový formulár spoločnosť zverejnila na svojej landing page www.lidl.sk/vasnazor.

Zapojiť do prieskumu a súťaže sa môže každý zákazník, ktorý v reťazci nakúpil, na úvod anketového formulára uvedie číslo bloku, čas nákupu a číslo predajne.

Reťazec Lidl v prieskume zisťuje len základné socio-demografické údaje, ako je váš vek, vaše pohlavie, a zaujíma ho ako ste boli spokojný s nákupom, čo sa vám páčilo, či ste našli všetko, čo ste hľadali, či ste boli spokojný s dostupnosťou tovaru, s prezentáciou tovaru, s čerstvosťou tovaru, s čistotou predajne, či s ústretovosťou personálu:

Vizuál letáku vo formáte vizitky:

foto: Reťazce.sk
foto: Reťazce.sk