Internetová banka mbank odštartovala 19. januára novú kampaň pod názvom Zmena k lepšiemu, zameranú na bezplatný bežný účet a bezúročnú pôžičku. Koncept vytvorila agentúra Havas Worldwide Praque. Spoty režíroval český režisér Štěpán „Fok“ Vodrážka. Kampaň bola nasadená súbežne na Slovensku a v Českej republike.

Kampaň vychádza z dlhodobého konceptu komunikácie banky, ktorý zahŕňa komunikovanie benefitov internetovej banky, ako sú zrozumiteľné podmienky pre klienta, ale i služby bez zbytočných poplatkov. Komunikácia má provokovať a vymedziť sa voči tradičným bankám. Podobný koncept zvolila v Čechách banka Airbank, alebo na Slovensku Zuno banka.

Online banka mBank má na Slovensku už viac ako 250 tisíc klientov, najviac spomedzi internetových bánk, keďže vznikla ako prvá online banka na Slovensku už v roku 2007. Preslávila sa práve účtom bez poplatkov. Pôvodom poľská banka na Slovensku pôsobí ako organizačná zložka pod názvom mBank S.A., ktorá je členom nemeckej skupiny Commerzbank.

„Cieľom kampane je podporiť známosť značky a komunikovať kľúčové výhody bežného účtu mKonto a osobitne mPôžičky Plus na skúšku. mBank zmenila svojím príchodom bankový trh a dnes má na Slovensku viac ako štvrť milióna klientov. Množstvo ľudí však ešte naďalej platí zbytočné poplatky a mBank im chce pripomenúť, že veci sa dajú robiť aj inak,“ povedala Kristina Lenkova, riaditeľka marketingu mBank pre Českú republiku a Slovensko. 


Aktuálny koncept kampane vytvorila pre mbank česká pobočka reklamnej agentúry Havas Worldwide a spot režíroval český režisér Štěpán „Fok“ Vodrážka. Jeho prácu ste mohli vidieť napríklad v krátkom filme The Deal, ktorý sa v minulosti umiestnil v súťaži hodnotenej Ridley Scottom v prvej TOP 5. Film bol nominovaný aj na festivale v Cannes v kategórii Young diector award. Produkciu spotov mbank zastrešilo štúdio Dream.

Súčasťou kampane je i online reklama, mobilný marketing, komunikácia na sociálnych sieťach, spotrebiteľské súťaže. Spoty pobežia na Slovensku v televízii Markíza, do konca februára. Kampaň bola podporená aj v outdoore, na bigboardoch, double bigboardoch, CLV a P.O.S. materiáloch v mbank. PR služby zastrešila pre slovenský trh agentúra PR Clinic,

Pozrite si „making off“, ako spoty vznikali:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu