Metro spustilo kampaň s celkovým budgetom viac ako 300 tisíc eur. Kampaň bude nasadená v tlačených médiách, v rádiách, online prostredí, vlastných komunikačných kanáloch, letákoch, e-mailingu, POS a po prvý raz na slovenskom trhu i v televízii. Kreatívu a koncept kampane pripravila globálne agentúra Service Plan spoločne s interným tímom skupiny METRO Group, o lokálnu adaptáciu sa postarala reklamná agentúra Kaspen/Jung von Matt.

„Chceme oceniť malých podnikateľov za ich tvrdú každodennú prácu a venovať im špeciálny deň. Deň súkromného podnikania sa uskutoční v 25 krajinách po celom svete a je naplnením našej stratégie „Pomáhame podnikateľom rásť“. Už to nie je len o predaji tovaru podnikateľom, ale poskytujeme našim zákazníkom oveľa širšie spektrum služieb vrátane poradenstva a vzdelávania,“ povedala riaditeľka marketingu METRO Cash & Carry SR Marcela Syrovátková.

Kreatívu a koncept kampane pripravila globálne agentúra Service Plan spoločne s interným tímom skupiny METRO Group, o lokálnu adaptáciu sa postarala reklamná agentúra Kaspen/Jung von Matt.

Kampaň odštartovala už v polovici mesiaca jún spustením špeciálnej microsite denpodnikania.sk na ktorej sa môžu podnikatelia registrovať s ponukami pre zákazníkov, ako napr. dezert ku káve zadarmo, zľava na nákup, alebo kultúrna akcia. Ponuky sa zobrazujú na interaktívnej mape a sú prostredníctvom micro site komunikované priamo zákazníkom s ohľadom na región v ktorom sa momentálne nachádzajú. Webovú platformu vytvorila pre Metro digitálna agentúra Actum.

reprefoto denpodnikana.sk 2.7.2016
vizuál microsite

Podnikatelia, ktorí sa do projektu Deň súkromného podnikania zapoja, budú mocť súťažiť o mediálny priestor, tlač promo letákov, alebo špeciálne vouchery. Spoločnosť Metro ich takto podporí v ich podnikaní.

„Všetky marketingové aktivity sú naplánováné od júna do októbra a sú rozdelené na dve fázy. Najskôr sa budú zameriavať na akvizíciu podnikateľov a ich ponúk, v druhej polovici zacielia na koncových zákazníkov, aby sa prišli k podnikateľom zo svojho okolia pozrieť,“ vysvetľuje Marcela Syrovátková.

vizual printu Den sukromneho podnikania - kampan Metro
vizuál printu (Zdroj: AMI Communications Slovakia)

PR aktivity a komunikáciu na sociálnych sieťach zastrešuje agentúra AMI Communications Slovakia v spolupráci s českou agentúrou Inspiro Solutions a plánovanie, nákup médií v spolupráci s agentúrou OMD.

„METRO využije na podporu celý marketingový mix. Odštartuje s vlastnými komunikačnými kanálmi ako sú letáky, web, e-mailingy, ale tiež instore alebo one-to-one komunikácia prostredníctvom obchodných zástupcov. Pridá sa on-line kampaň a kampaň na sociálnych sieťach a nebude chýbať ani PR podpora. V druhej časti sa pripojí inzercia v Novom Čase, rádiospoty na Exprese a ďalších obľúbených komerčných staniciach a televizna reklama na staniciach skupiny Markíza,“ dodala Slávka Habrmanová z agentúry AMI Communications Slovakia.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu