nové logo Miele po redizajne (zdroj: Miele)

Rodinný koncern Miele rozvíja centrálny vizuálny prvok svojej identity – dizajn loga. Červená plocha okolo charakteristického nápisu je teraz mierne rozšírená a proporčne vyššia.

Tradičná „signálna“ červená farba ustupuje temnejšiemu tónu, ktorý už niekoľko rokov formoval prezentáciu značky Miele pri predajných aktivitách. Samotná slovná ochranná známka s výrazným „M“ a naklonenou bodkou nad „i“ ostáva nezmenená.

„Vo výsledku pôsobí naše logo veľkorysejšie a exkluzívnejšie, no pritom si zachováva požadovanú kontinuitu,“ hovorí Dr. Axel Kniehl, riaditeľ marketingu a predaja skupiny Miele.

Mierne odlišné proporcie dodávajú nápisu viac vzdušnosti a farebný súlad medzi logom a dizajnom predajní umožňuje celkové harmonickejšie vyznenie. „Najmä pre digitálne formáty, ako sú webové stránky a aplikácie, bude použitie jednoduchšie a otvorí nové príležitosti,“ povedal Kniehl.

Dizajn doterajšieho loga bol používaný takmer 20 rokov. Oficiálne sa nové logo začalo používať na prelome tohto roka. Celosvetová premena bude prebiehať postupne.

Výmena trvalo inštalovaných log na fasádach a v showroomoch bude postupná a zohľadní aktuálne potreby. Axel Kniehl k tomu dodáva: „Pri úprave loga berieme do úvahy jeho nadčasovosť a jednotný dizajn značky všade tam, kde sa stretávame s našimi zákazníkmi.“

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu