George Clooney v novej kampani Nespresso (Zdroj: Agentúra BEST ONE)

„Starostlivo vytvorené“ je nová kampaň značky Nespresso, ktorá mala premiéru na celom svete a bola lokálne zahájená videom pre sociálne siete, v ktorom dlhoročný ambasádor značky a člen Rady Nespresso pre udržateľnosť (NSAB) George Clooney spolu s ďalšími priateľmi značky poukazuje na to, že do každej šálky kávy Nespresso je investovanej mnoho ľudskej starostlivosti.

Najnovšia kampaň Nespresso sa objaví v digitálnych a printových kanáloch, na sociálnych sieťach i v butikoch Nespresso a na webových stránkach nespresso.com. Na YouTube kanále Nespresso nájdete úvodný film i ďalšie časti kampane obsahujúce príbehy pestovateľov kávy podané ich vlastnými slovami.

Kampaň „Starostlivo vytvorené“ nadväzuje na partnerstvo, ktoré bolo zahájené v roku 2006, a zdôrazňuje ďalej trvajúci súlad medzi hodnotami značky Nespresso a Georgom Clooneym, ktorý dokazuje, že úloha ambasádora značky sa môže časom pretvoriť v niečo omnoho významnejšieho.

„Spoločne s Nespresso zdieľam zmysel pre udržateľnosť a prosperitu kávových komunít. A pokiaľ nás niečo minulý rok naučil, tak to, že starostlivosť je základom udržania prosperity a odolnosti komunít. Preto mi je cťou stáť po boku ľudí, ktorí zdieľajú rovnaké hodnoty v kampani „Starostlivo vytvorené“ – od aktivistov a celebrít až po najodhodlanejších farmárov a nadšených coffee expertov, akých som kedy stretol. Spoločne sa zaväzujeme k udržateľnosti a férovosti, aby sme zachránili tú najkvalitnejšiu kávu pre budúce generácie“, hovorí Gerogre Clooney.

Vo videu účinkuje celý rad osobností, ktoré zdieľajú rovnaké hodnoty a zapájajú sa do boja za aktuálne sociálne témy. Či už je to kolumbijská módna dizajnérka Johanna Ortiz, rwandsko-francúzska herečka a filantropka Sonia Rolland, digitálna podnikateľka Chiara Ferragni, alebo sudánsko-americká poetka a aktivistka Emi Mahmoud.

Vo videu taktiež účinkujú partneri, ktorí so spoločnosťou Nespresso zdieľajú dlhodobý záväzok udržateľnosti, a to od inšpiratívnych ľudí, ako je francúzsky šéfkuchár Jean Imbert, ktorý tieto hodnoty vyjadruje svojim umením, po jednotlivcov, ktorí celú svoju kariéru spojili s bojom za spravodlivosť a udržateľnosť – konkrétne je to Dr. Nyagoy Nyong’o, globálna CEO Fairtrade International a Tristan Lecomte, zakladateľ PUR Projet, ktorí sú obaja členmi Rady pre udržateľnosť spoločnosti Nespresso.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu