Kampaň je z dielne agentúr JWT a Zaraguza a zdôrazňuje prémiovosť 68-percentnej čokolády, tradíciu a benefity produktu. ORION 68% Horká čokoláda je nový produkt spoločnosti Nestlé v segmente prémiových čokolád s vyšším obsahom kakaa.

„Kampaň na ORION 68% Horkú čokoládu je produktovo orientovaná. Všetko sa preto točí okolo vlastností a benefitov tohto prémiového výrobku, ktoré sú predovšetkým intenzita a jemnosť chutí. Touto kampaňou cielime na skupinu spotrebiteľov vo veku 39 až 54 rokov, ktorí vyhľadávajú v segmente cukroviniek horkú čokoládu s vyšším obsahom kakaa. Tí nám až doposiaľ v portfóliu pod značkou ORION chýbali,“ povedala pre MediaWatch.Dog manažérka značky ORION Lucie Presslová, zo spoločnosti Nestlé Česko.

„ORION doteraz nebol prítomný v segmente prémiových čokolád, ktorý dlhodobo rastie. Veríme, že naša značka bude v tomto segmente hrať významnú rolu už kvôli obľúbenosti našich výrobkov v mainstreamovom segmente,“ doplnila Lucie Presslová.

Kampaň odštartovala 13. februára a potrvá až do 12. marca. Televíznu a OOH časť kampane vytvorila reklamná agentúra JWT a za digitálnou kampaňou je agentúra Zaraguza.

„TV spot budeme vysielať na staniciach Nova a Prima group a na staniciach skupiny Barrandov. Hneď po Valentíne nastúpila digitálna kampaň zameraná na YouTube a Facebook. V hlavnom videu, rovnako ako v TV spote, komunikujeme novým spôsobom produktové benefity našej Horkej čokolády 68%,“ povedala Lucie Presslová.

„Súčasťou digitálnej kampane je aj súťaž pre facebookových fanúšikov, o čokolády s vyrytým vlastným umeleckým dielom. Kampaň v polovici februára doplnili OOH vizuály z celopolepu na zastávke Anděl. Plánujeme umiestnenie takmer 300 CLV vizuálov v 5 veľkých českých a moravských mestách. Celú aktivačnú kampaň uzavrie silná instore vizualizácia doplnená o ochutnávky,“ doplnila Lucie Presslová.

Krátke verzie spotu:

OOH vizuál z celopolepu na zastávke Anděl, Praha:

Ukážka citylightu, Bratislava:

foto: MWD
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu