Čokoládové bonbóny Orion Modré z neba, ktoré patria medzi najobľúbenejšie bonboniéry na českom i slovenskom trhu sa budú predávať v novom dizajne a do portfólia značky pribudol aj nový menší obal.

Značka Orion Modré z neba bola založená v roku 2001, keď sa zrodila myšlienka darovať „modré z neba“ v podobe bonboniéry.

„Láska má veľa podôb, ale nie každý ju dokáže dať najavo. Vieme, že skutočné city nepotrebujú veľké slová, a preto sme v roku 2001 predstavili široký výber čokoládových praliniek MODRÉ Z NEBA,“ píše o myšlienke zrodu čokoládových praliniek na svojej stránke výrobca.

V ponuke širokého sortimentu cukroviniek si bonboniéra Orion Modré z neba drží obľúbenosť zákazníkov už viac ako 16 rokov.

Za toto dlhé obdobie, no najmä v posledných niekoľkých rokoch sa v preferenciách spotrebiteľov mnoho zmenilo, nevynímajúc trendy v dizajne.

K zmenám, ktoré posúvajú bonboniéru  bližšie k zákazníkom, ale aj k súčasným trendom v dizajne, pristúpila aj značka Orion Modré z neba.

„Hlavným cieľom kampane bola prezentácia bonboniér Modré z neba v novej podobe a komunikácia hlavnej myšlienky, že „vždy je niekto, komu je radosť urobiť radosť“. Chceli sme ukázať, že darovaním „modrého z neba“ potešíme nielen svoje partnerky či partnerov, ale tiež kamarátov, kolegov, či iných známych. Čokoládová fantázia ako mix obľúbených praliniek Modré z neba je potom istou voľbou, ktorá zaručene vykúzli úsmev na tvári,“ popísala pre mediawatch.dog vznik celej myšlienky redizajnu, Monika Trnková, manažérka značky Orion Modré z neba.

foto: Nestlé

„Novým dizajnom našich bonboniér chceme zacieliť na širšiu skupinu spotrebiteľov. Oživujeme základné hodnoty značky a predstavujeme ju ako dobrú voľbu pre každú príležitosť. Nechali sme zákazníkov hlasovať o najobľúbenejšiu pralinku z našej bonboniéry a podľa toho sme upravili zloženie balenia. Veríme, že si teraz z našej ponuky vyberie naozaj každý,“ povedala Monika Trnková.

Obľúbená bonboniéra dostala nový vzhľad, ktorý zohľadňuje súčasné trendy v grafickom dizajne ako sú minimalizmus, čistota a abstrakcia.

Novým konceptom chce značka zaujať širšiu skupinu spotrebiteľov, predovšetkým mladšiu cieľovú skupinu. Koncept zmeny dizajnu nových obalov navrhla dizajnová agentúra Butterflies & Hurricanes a novú kampaň vytvorila reklamná agentúra Second Head.

Okrem nového obalu, ktorý je teraz v jemnejšej svetlej modrej farbe sa zmenilo aj vnútorné usporiadanie praliniek.

foto: Nestlé

Predná fólia bola z balenia odstránená a na vnútornej mikrovložke sa nachádzajú zaujímavé príbehy o obľúbených pralinkách.

foto: Nestlé

Značka Orion Modré z neba do svojho portfólia zaradila aj nový menší formát bonboniéry. Tento variant balenia je výsledkom výskum, ktorý poukázal na to, že hoci sa bonboniéra kupuje prevažne ako darček, až tretina zákazníkov si ju kupuje pre vlastné potešenie.

Súčasťou zmien, ktorými prešla bonboniéra Orion Modré z neba je aj komunikačná kampaň, ktorá bude podporená špeciálnym televíznym spotom s mottom „Vždy je niekto, komu je radosť urobiť radosť“.

Kampaň, ktorá bude nasadená od 18. septembra a potrvá až do konca októbra, bude ďalej podporená videom na YouTube, samplingom, teda ochutnávkou, špeciálne upravenými stojanmi v obchodoch a vonkajšou reklamou typu citylight.

Keďže nové usporiadanie praliniek v bonboniére Orion Modré z neba, vzišlo zo zákazníckeho hlasovania, každého určite zaujíma, ktorá pralinka je tá najobľúbenejšia. V bonboniére je až dvakrát, tak ako väčšina všetkých druhov praliniek ale je umiestnená v centre balenia.

„Najobľúbenejšou pralinkou je pistáciový košíček – lahodná kombinácia mliečnej čokolády a orieškovej náplne s celou pistáciou,“ ako pre mediawatch.dog prezradila Monika Trnková, manažérka značky Orion Modré z neba.

Vizuály kampane:

zdroj: Nestlé
zdroj: Nestlé
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu