V O2 sa rozhodli postaviť na stranu slovenských hokejistov, keď zverejnili v športovej rubrike denníka SME v pondelok 21. septembra celostranový inzerát s textom: „Fandíme férovosti. A všetkým, ktorým na hokeji záleží. Ceníme si odvážny prístup hráčov a podporujeme spravodlivú voľbu nového prezidenta SZĽH.“

inzerát O2 v denníku SME, 21.9.2015 (foto masmedialne.info)
inzerát O2 v denníku SME, 21.9.2015 (foto: masmedialne.info)

O čom je spor hokejistov? Michal Handzuš so skupinou 51 bývalých a súčasných hokejových reprezentantov bojuje za memorandum, ktorého cieľom sú nové voľby prezidenta Slovenského zväzu ľadového hokeja.

Nepáči sa im, že funkcionára volia aj zamestnanci zväzu, ktorí nie sú nezávislí, ak ich hlas si „možno kúpiť“, keďže od zväzu dostávajú mzdu. Lavína sa strhla, keď za nového prezidenta SZĽH nebol zvolený Richard Lintner (45 hlasov), ale opäť staro-nový prezident Igor Nemeček (58 hlasov).

Slovenskí hokejisti vyhlásili bojkot a odmietajú reprezentovať Slovensko na medzinárodných podujatiach, napr. na blížiacom sa Nemeckom pohári. Reprezentačný tréner Zdeno Cíger je zdrvený a snaží sa ich presvedčiť, aby zmenili postoj.

„V memorande majú byť jasné podmienky, ako sa dopracujeme k novým voľbám a v akom termíne budú. Memorandum by bolo verejne kontrolovateľné, preto si myslím, že garancia nových volieb je veľmi vysoká,“ povedal líder hokejistov Michal Handzuš pre denník SME.

Spoločnosť O2 dlhodobo komunikuje férovú ponuku svojich služieb, aj priamo s názvom mobilného paušálu O2 Fér.

Inzerát zverejnený v denníku SME je súčasťou aktuálnej kampane O2 pod názvom #nikdyneprestaneme. Spoločnosť O2 je na trhu už ôsmy rok, cieľom aktuálnej kampane bolo zdôrazniť, že komunikuje so spotrebiteľom férovo „nikdy neprestaneme byť fér,“ ako tvrdia v  kampani.

O2 napríklad nikdy nemali vo svojej ponuke blokované telefóny alebo tiež prechod na iný paušál umožnili bez poplatkov.

“O2 na slovenskom trhu dlhodobo presadzuje hodnoty férovosť a jednoduchosť. Aj vďaka nim sme vyrástli na zelenej lúke až na pozíciu rešpektovaného operátora s 1,7 miliónov zákazníkov na trhu. Byť fér pre nás nie je iba záležitosťou kampane, ale tieto hodnoty chceme podporovať ďalej a budovať im význam naprieč celou spoločnosťou. To je aj dôvod prečo sme mali potrebu vyjadriť podporu hokejistom, ktorí sa rozhodli bojovať za férové podmienky vo voľbách, “ povedal Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2.

Vizitka kampane:
Juraj Bartoš, Creative Director, Nydrle+Semelak
Lukáš Karásek, Art Director, Nydrle+Semelak
Martin Krajniak, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie O2

Kampaň vytvoril interný team O2 v spolupráci s agentúrou Nydrle+Semelak. Súčasťou kampane #nikdyneprestaneme je aj televízny spot, adresný e-mailing a špeciálna landing page nikdyneprestaneme.o2.sk.

INFO: Aký je rozdiel medzi microsite  a landing page?  > pozri marketingový slovník

Pozrite si vizuály kampane: adresný e-mailing a printy:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu