Hlavnou myšlienkou aktuálnej kampane mobilného operátora O2 je posolstvo: Rozprávajme sa viac a svet bude krajší. Celá kampaň je postavená na sile slova a začala sa digitálnou aktiváciou na Valentína. Kampaň sa volá „Slová, ktoré robia radosť“ a vytvorila ju reklamná agentúra Triad Advertising s interným teamom spoločnosti O2.

„V O2 sme presvedčení, že písmenká nemôžu nahradiť silu hlasu. Žijeme v rýchlej dobe, kde sa väčšinu dňa pozeráme na texty v počítači, či na obrazovke telefónu. Namiesto smiechu si vymieňame smajlíkov cez chat. Avšak tie najkrajšie veci sa aj tak vždy dozvieme priamo z úst našich najbližších. Veríme, že keď sa budeme viac spolu rozprávať svet bude krajší. Mimochodom, volania sú stále najvyužívanejšou službou u operátora,“ povedala pre Masmediálne.info Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2 Slovakia.

Spoločnosti O2 sa rozhodla pre neštandardnú kampaň a namiesto klasických konsiderčných televíznych spotov použila v prvej fáze kampane experimentálne online video a doplnila ho o imidžovú teasingovú komunikáciu na online banneroch, printe a v OOH médiách s komunikovaným claimom kampane Rozprávajme sa viac.

„Na realizácii experimentálneho videa sme spolupracovali s agentúrou Triad, produkciou Vertigo a s režisérom Jurajom Štepkom. Realizáciu kinospotov a spotu k videu Slová, ktoré robia radosť zastrešila agentúra Lukash, s ktorou dlhodobo spolupracujeme pri našich online videách už niekoľko rokov,“ povedala Martina Jamrichová.

Ku kampani bola vytvorená aj špeciálna microsite rozpravajmesaviac.O2.sk na ktorej môžu návštevníci zanechať krátky hlasový odkaz, ktorý spoločnosť O2 skonvertuje do 3D modelu a vytvorí z neho prívesok. Ľudia tak môžu niekomu blízkemu venovať kúsok svojho hlasu v podobe prívesku.

Po dlhšom čase spoločnosť O2 doplnila mediamix aj o rozhlasové a kino spoty. Súčasťou mediamixu je aj magazín O2 Soda, ktorý rozvíja tému Rozprávajme sa viac pomocou publikovaných redakčných článkov.

Druhá fáza kampane ku komunikovanej téme Rozprávajme sa viac pripája konkrétne riešenie – neobmedzené volania, ktoré môžu zákazníci s platinovým a diamantovým O2 paušálom venovať štyrom ďalším ľuďom s akýmkoľvek O2 paušálom.

Kampaň odštartovala začiatkom februára online videom so sociálnym experimetom a potrvá až do konca marca. Prvé dva týždne kampane mali teasingovú časť a následne kampaň pokračuje už s produktovou propozíciou, ktorá je založená na spomínanej produktovej ponuke – platinový/diamantový O2 paušál = neobmedzené volania pre ďalších štyroch zákazníkov s akýmkoľvek paušálom.

„Pokiaľ ide o vizuálny štýl, je veľmi čistý, pričom prvá a druhá fáza kampane na seba vizuálne nadväzujú. Unikátnym prvkom sa stali malé usmiate ústočká, ktoré prepájajú obe fázy kampane a pomáhajú nám komunikovať posolstvo Rozprávajme sa viac. Ústočká si našli cestu aj do HW TV spotov, kde vždy rozohrávajú iné „diskusie,“ dodala Martina Jamrichová.

Vizuály printov:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu