Spoločnosť O2 si vytvorila vlastný komunikačný kanál so spotrebiteľmi. Magazín Sóda má poskytnúť bližšiu interakciu so zákazníkmi a ponúknuť im „inteligentné čítanie ku káve.“ Redakciu online magazínu tvorí aj bývalý šéfredaktor časopisu Profit Pavol Hlubina. Od apríla pribudne aj printová verzia.

Online magazín Sóda spustila spoločnosť 02 približne pred dvomi mesiacmi a podľa vlastných slov „za ten čas prilákala viac ako 100 tisíc čitateľov“.

„Magazín Sóda vznikol na začiatku novembra 2015, pričom prvý mesiac fungoval v pilotnej prevádzke. Zatiaľ neplánujeme digitálny magazín určený na čítanie na e-zariadeniach, ale nevylučujeme rozšírenie do digitálnej podoby.  V náklade 100 tisíc chceme od apríla tlačiť printovú verziu Sódy, ktorá bude spojená s produktovým katalógom O2, “ povedala Martina Jamrichová, PR manažérka spoločnosti O2 Slovakia.

V magazíne chce spoločnosť O2 čitateľom prinášať „inteligentné čítanie ku káve“, tak znie aj podtitul Sódy. Okrem tohto chce rozvíjať tému technológií, či férovosti, ako hlavnej témy svojej reklamnej kampane Nikdy neprestaneme byť fér.

„Na Sóde tvoríme inteligentné čítanie ku káve – pozitívne, inšpirujúce a férové témy. Pripravujeme ju spolu s Magazine Ventures a redakčnú radu tvoria Ján Šifra, Pavol Hlubina, Barbora Tomíková, Ján Brtáň, Tomáš Paulík a ďalší externí spolupracovníci,“ povedala Martina Jamrichová.

Neskôr chcú do magazínu doplniť aj sekciu „firemných blogov“ pre partnerov spoločnosti O2.

Cieľom spoločnosti je pritiahnuť pozornosť aspoň 250 tisíc verných čitateľov, tak aby sa z magazínu stala komunikačná platforma, ktorú môže spoločnosť aktívne využívať v media mixe v rámci svojich marketingových aktivít.

„Klasickým spôsobom, ako sa firmy dokážu priblížiť svojmu publiku a odovzdať mu informácie, je reklama. S nástupom sociálnych sietí sa objavila nová možnosť – ísť k zákazníkovi bližšie, napriamo, bez sprostredkovateľa v podobe média. Ďalším krokom v tejto ceste je vytváranie vlastných komunikačných kanálov a so zákazníckym publikom pracovať okrem klasických médií aj priamo na našej vlastnej platforme. Vytvorili sme médium, ktorého cieľom je šíriť naše firemné hodnoty a témy – férovosť či zjednodušovanie života. Obvykle veci, ktoré iné médiá nepokrývajú, alebo sa im venujú len okrajovo, “ dodala Martina Jamrichová.

Logo magazínu Sóda:

logo Sóda magazín O2

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu