Spoločnosť Panasonic spúšťa novú kampaň na svoj tohtoročný rad OLED a LED televízorov

Nová kampaň nesie názov „Prežite doma svoj Hollywood v 4K ULTRA HD“ a značka ňou chce svojich zákazníkov odmeniť hodnotným darčekom v podobe 4K bezzrkadlovky.

Každý, kto si zakúpi jeden z vybraných televízorov Panasonic k nemu dostane digitálny fotoaparát z radu LUMIX G. Tým potom môže fotiť a natáčať v rozlíšení 4K a na novom televízore si užívať aj vlastný obsah v tejto jedinečnej kvalite.

Spojenie s Hollywoodom značka Panasonic komunikuje vo svojich kampaniach dlhodobo, jej televízory totiž používajú ako referenčné obrazovky aj režiséri a koloristi v najznámejších filmových štúdiách.

Kým pred rokom mohli noví majitelia televízorov súťažiť o cestu do Hollywoodu, teraz značka ponúka možnosť „prežiť svoj Hollywood doma“ každému, kto si do 30. decembra 2018 zakúpi niektorý z vybraných modelov 4K TV Panasonic. K nákupu totiž zákazník automaticky získa aj 4K bezzrkadlovku LUMIX G.

Pri návrhu kampane sa Panasonic opäť nechal inšpirovať tematikou Hollywoodu, pridal však prvok, ktorý zákazníka posúva z roly pasívneho diváka do úlohy kreatívneho tvorcu obsahu.

„Televízory Panasonic patria k najlepším na trhu, pracujú s nimi hollywoodski filmári a ich obrazová kvalita žne ocenenia na celom svete. Naše fotoaparáty Lumix zase používajú uznávaní profesionálni fotografi a filmári. Bolo preto prirodzené využiť potenciál, akým nedisponuje žiadny iný výrobca spotrebnej elektroniky,“ hovorí Martin Jedlička, marketingový riaditeľ Panasonic Česká a Slovenská republika.

„Chceme dať našim zákazníkom možnosť zachytiť príjemné okamihy v kruhu svojich najbližších v špičkovej kvalite 4K Ultra HD, vďaka čomu nebude chýbať jediný detail a ich video sa bude výrazne vymykať z priemeru aj o pár rokov. Navyše veríme, že v období, kedy je tvorba vlastného obsahu zdieľaného prostredníctvom sociálnych sietí doslova fenoménom, bude takýto darček určite veľkou inšpiráciou aj pre mladšie vekové skupin,“ doplnil Jedlička.

Kampaň „Prežite doma svoj Hollywood v 4K Ultra HD“ bude prebiehať predovšetkým prostredníctvom onlinu, výrazná však bude aj v kamenných obchodoch.

vizuál kampane (zdroj: Panasonic)
vizuál kampane (zdroj: Panasonic)

 

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu