Spoločnosť Pivovary Topvar hľadá v tendri novú kreatívnu agentúru pre značku Pilsner Urquell

zdroj: Pilsner Urquell

Pivovary Topvar vyhlásili výberové konanie na hlavného kreatívneho partnera pre prémiový ležiak Pilsner Urquell. Výberové konanie sa týka českého a slovenského trhu, je uzavreté a zúčastní sa ho 6 agentúr. Víťaz by mal byť známy začiatkom apríla tohto roka.

,,Po štyroch rokoch spolupráce so slovenskou agentúrou Saatchi sme sa rozhodli kreatívu značky Pilsner Urquell preveriť,“ hovorí marketingový riaditeľ Pivovarov Topvar Grant McKenzie.

Prémiová značka vsádza na vysokú kvalitu aj v komunikácii. Jej reklamné kampane patria k tým najlepším v odbore. Potvrdzujú to aj medzinárodné úspechy ako je napr. ocenenie amerického Ads of the World, ktorý vianočný spot z roku 2016 zaradil medzi najlepšie vianočné reklamy na svete. Čítaj viac.

„Vždy sa snažíme byť ešte lepší a naďalej rásť. Naším cieľom je konkurovať najlepším a najpríťažlivejším kreatívam na svete. Cítime, že teraz je vhodný čas na to, aby sme získali nové silné nápady,“ komentuje tender Grant McKenzie.

Pripomeňme si ocenený vianočný spot z roku 2016:

(ts, red)