Spoločnosť Profesia si v novembri 2015 vybrala v tendri reklamnú agentúru Zaraguza. Pozrite si prvý výsledok ich spolupráce. Po prvý raz bude mať aj kampaň v televízii. Hlavný slogan kampane znie: „Zmeň prácu, zmeníš svoj život!“ 

„Do tendra sme vybrali 4 agentúry, na základe referencií. Výber neprebiehal vo viacerých kolách. Ide o strategickú spoluprácu, tým, že riešime marketingovú komunikáciu interne, spolupráca by mala zastrešiť hlavne strategický pohľad a nastavenie konceptu. Naďalej budeme realizovať väčšinu marketingových aktivít „in house,“ povedala pre Masmediálne.info k výsledkom tendra Katarína Klembalová, PR manažérka spoločnosti Profesia.

Z tendra vzišla ako víťaz agentúra Zaraguza a pripravila kampaň, ktorá ide pod kožu a núti vás zamyslieť sa, či nenastal práve teraz čas zmeniť svoju prácu.

„Profesia ide po prvýkrát do televíznej kampane a tak už čoskoro môžete sledovať, čo sa nám spoločne podarilo vymyslieť. Budú TV spoty, rádio, outdoor aj printy,“ uviedla agentúra Zaraguza na sociálnej sieti.

„Ambíciou Profesie je posunúť vnímanie firmy z pozície štandardného online portálu do roviny partnera, ktorý sprevádza ľudí na ceste ich životnými úspechmi aj zmenami. Zaraguza sa s nami nastavila na jednu vlnovú dĺžku a ceníme si ich dôsledný prístup aj úžasnú kreativitu,“ povedal na margo víťazstva Zaraguzy v tendri a predstaveného konceptu komunikácie Michal Kadeřábek, marketingový manažér spoločnosti Profesia.

Agentúra Zaraguza je známa svojou kampaňou Fofola pre spoločnosť Kofola, ktorá získala najvyššie ocenenie za efektivitu v súťaži Effie na Slovensku a v Českej republike. Viac informácií.

Agentúra stojí za mnohými kampaňami, napríklad pre Fun rádio, spoločnosť Tchibo, ale získala aj webového oscara FWA za prácu Heineken City Symphony pre klienta Heineken.

Aktualizované:

Pozrite si vizuály citylightov a bigboardu kampane:

 

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu