Do portfólia spoločnosti Radio Services pribudne k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a Rádiu Vlna v novom roku exkluzívne aj Rádio Europa 2 francúzskej spoločnosti Lagardére. Doterajšiu exkluzívnu obchodnu spoluprácu Rádio Europa 2 ukončí so spoločnosťou Radio Group do konca tohto roka. Správu som aktualizoval o vyjadrenie obchodnej riaditeľky spoločnosti Fun Media Group pani Miriam Kittler.

Reklamný čas Rádia Europa 2 od nového roka nebude exkluzívne zastupovať spoločnosť Radio Group, ktorá má v ponuke aj Fun rádio s podobným zameraním na súčasné hity (Comteporary Hits Radio) a s podobnou cieľovou skupinou mladých poslucháčov, ale stane sa súčasťou obchodnej ponuky spoločnosti Radio Services a pribudne k rádiám, ako sú Jemné, Anténa Rock a Vlna.

Rádio Jemné a Rádio Anténa majú nového obchodného riaditeľa - Denis Roman
Denis Roman, obchodný riaditeľ spoločnosti Radio Services (zdroj foto: R.S.)

„Veľmi sa teším na spoluprácu, ktorá nám prinesie veľké možnosti z pohľadu oslovenia nových klientov a navýši obchodné príležitosti pre tých jestvujúcich. Radio Services sa týmto spojením stáva subjektom, ktorý dá oveľa viac príležitostí zadávateľom ako rozhlasové stanice jednotlivo. Zaradením EUROPA 2 do nášho obchodného portfólia ponúkneme našim zadávateľom širokospektrálnu cieľovú skupinu, ktorou budú schopní zasiahnuť všetkých svojich klientov, “ povedal na margo obchodnej spolupráce Denis Roman, obchodný riaditeľ spoločnosti Radio Services.

Cieľovú skupinu Europy 2 tvoria 19 – 29-roční poslucháči s presahom až do 39 rokov, Rádio Jemné oslovuje ženy vo veku 25 až 35 rokov, Rádio Anténa Rock cieli najmä na mužov vo veku 25 až 35 rokov a Rádio Vlna so svojim zameraním na oldies hity oslovuje generáciu poslucháčov v produktívnom veku. Okrem nich spoločnosť Radio Services zastupuje aj trhovo bezvýznamné detské internetové rádio Žofka.

„Som si istý, že táto spolupráca je veľkou príležitosťou pre obidvoch partnerov a môže priniesť významné zmeny na slovenskom rozhlasovom trhu. Verím, že rádio Europa 2, ktoré si za uplynulé 3 roky vydobylo zaujímavú pozíciu, bude hodnotným článkom produktového portfólia Radio Services a pomôže uspokojiť potreby a očakávania klientov a maximalizovať efektivitu ich reklamných investícií,“ povedal Miroslav Hrnko, predseda predstavenstva spoločnosti EUROPA 2, a.s.

Doteraz však rádiá v ponuke spoločnosti Radio Group (Fun a Europa 2) tvorili reálnu konkurenčnú obchodnú ponuku voči Rádiu Expres, keď obe obchodné zastúpenia mali každé vďaka rádiám s podobným zásahom na cieľovú skupinu, ktoré zastupovali, zhruba totožný podiel na trhu rádií 21% a 23%.

Spoločnosť Radio Services vlastní skupina Joj Media House v ktorej portfóliu sú televízie TV JOJ,  TV JOJ PLUS, TV WAU a RiK TV. Viac informácií.

Rozhlasove stanice - podiela na trhu - MML-TGI 2+3 kvartal 2015 - Median SK
Rozhlasové stanice – podiel na trhu, podľa prieskumu MML-TGI v 2+3 kvartáli roku 2015 (zdroj: Median SK)

 

Aktualizované 13.11.: „Zmluva o spolupráci s rádiom Europa 2 bola na dobu určitú, a to do 31.12.2015. V rámci týchto dvoch rokov mala v zmysle predchádzajúcich dohôd okrem obchodnej spolupráce nastať aj nadstavbová spolupráca. Táto časť spolupráce však nebola realizovaná, čím sa oslabil aj prípadný obchodný potenciál. Rozhodnutie rádia Europa 2 ísť inou obchodnou cestou plne rešpektujeme a držíme im palce, aby boli naplnené ich očakávania. My sa momentálne sústredíme na veľmi dobre rozbehnutú spoluprácu so sieťou regionálnych rádií Regio media, ktorá ponúka momentálne 7 regionálnych rádií. So sieťou regionálnych rádií má Fun rádio výrazne nižší prienik poslucháčov, ako bol prienik spoločných poslucháčov medzi Fun rádiom a rádiom Europa 2, klientom tak poskytneme efektívny rádiový split s minimálnym prienikom poslucháčov, veľmi kvalitným mestským poslucháčom produktívneho veku s kvalitným poslucháčom z regiónov Slovenska. Táto kombinácia 8 rádií týždenne osloví v cieľovej skupine 14-54 rokov viac ako 1.100.000 poslucháčov. Verím, že klienti toto spojenie a možnosť komunikovať 8 rádií prostredníctvom jedného subjektu privítajú, “ povedala Miriam Kittler, obchodná riaditeľka spoločnosti Fun Media Group.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu