zdroj: RAJO/1st Class Agency

Mamička pripravuje pre dcérku tradičnú smotanovú tortu na rodinnú oslavu narodenín. V nestráženej chvíli dievčatko do starého rodinného receptára nakreslí srdiečka a šibalsky sa usmeje na mamičku. Bude sa mama hnevať?

Od pondelka 14. júna 2021 si budú môcť diváci vychutnať celý príbeh na obrazovkách komerčných TV staníc. Nový televízny spot pri príležitosti osláv 25. výročia značky a spoločnosti RAJO pochádza z dielne reklamnej agentúry MARK BBDO BRATISLAVA.

Od RAcionálneho JOgurtu z lokálnej mliekarne po portfólio 150 druhov rôznych mliečnych výrobkov. To je 25-ročná história spoločnosti RAJO v skratke.

„Aj keď patríme k najväčším mliekarňam na Slovensku a ročne spracujeme až 130 miliónov litrov mlieka od slovenských farmárov, stále sa cítime ako rodinná firma a rozumieme rodinným hodnotám. Tešíme sa z toho, že už roky sme súčasťou života mnohých slovenských rodín, veď podľa prieskumov až 63 % Slovákov má doma v chladničke vždy aspoň jeden produkt RAJO,*“ približuje pozadie kampane Zuzana Stanová, členka predstavenstva, RAJO a. s.

„Je to určite aj kvôli tomu, že ako domáci výrobca s fabrikou v Bratislave môžeme pripravovať aj novinky určené iba pre domáceho spotrebiteľa, presne podľa jeho preferencií a chutí. Sme spotrebiteľom za ich priazeň veľmi vďační a chceli sme, aby sa aj naša komunikácia pri príležitosti osláv 25. výročia RAJO niesla v rodinnom, osobnom duchu,“ doplnila Zuzana Stanová.

Smotanová torta a srdiečka – nosné motívy kampane

Spot, ktorý si môžete pozrieť teraz skôr, ako ho uvidíte v televíziách, je postavený na príbehu spoločne tráveného času v domácnosti pri príprave jedál. Viaceré produkty RAJO nenásilne dostávajú v príbehu svoju úlohu, rovnakú, ako už štvrťstoročie zohrávajú aj v slovenských domácnostiach.

A keďže ide o oslavu narodenín, nechýba ani torta, na ktorej sa skvejú ako ozdoba srdiečka, presne podľa obrázku v babičkinom receptári. Motív srdiečok zo smotanovej torty sa stal kľúčovým grafickým prvkom aj v ďalších komunikačných kanáloch.

„Mamy si obľúbené rodinné recepty kedysi zapisovali do vlastných receptárov a tie ďalej odovzdávali svojim dcéram. To bola inšpirácia pre jednoduchý, emotívny, narodeninový príbeh o mame, dcére a jej „vylepšenom“ recepte na obľúbenú smotanovú tortu. Príbeh pekne dopovie headline Najlepší recept je brať život s láskou a radosťou,“ predstavuje hlavnú myšlienku nového televízneho spotu Boyo Dohnal, Creative Director MARK BBDO Bratislava.

Narodeninové logo

Pri príležitosti 25. výročia spoločnosť upravila aj svoje logo, ktoré aktuálne nesie claim „25 rokov u vás doma“, alebo skrátene „25 rokov“.

Nové logo je už teraz súčasťou najpredávanejších RAJO produktov – čerstvého aj trvanlivého mlieka, ochuteného aj neochuteného Acidka, smotán a tvarohov. Súčasťou komunikácie bude aj nový branding na budove spoločnosti na Studenej ulici v Bratislave.

Štvrťstoročie RAJO neráta len od premenovania lokálnej mliekarne podľa úspešného RAcionálneho JOgurtu, ale aj od začiatkov spolupráce s reklamnou agentúrou MARK BBDO Bratislava. Prirodzene preto zverila komunikáciu výročia a prípravu 360° výročnej kampane práve jej.

„RAJO je vnímaná ako moderná, inovatívna značka so silným emocionálnym nábojom. K nášmu klientovi mám – aj keď je to možno neprofesionálne – pomerne silný emocionálny vzťah. Veď za tých 25 rokov sa nám spolu podarilo z jednej obyčajnej lokálnej mliekarne vybudovať najúspešnejšiu potravinársku značku na Slovensku,“ hovorí Marian Timoracký, Strategy Director a Partner, MARK BBDO Bratislava.

Okrem televíznej kampane zastrešuje MARK BBDO aj jej online časť. Prvá časť online kampane začala už 27. mája 2021 anketovými videami, kde sa pýtali na obľúbené výrobky RAJO.

Svoje preferencie a blahoželania vyjadrili okrem spotrebiteľov aj známe osobnosti ako Adriana Poláková, Fero Joke alebo Zuzana Vačková. Druhá časť online kampane pobeží súčasne s TV kampaňou a upraveným 15 sekundovým spotom.

PR komunikáciu realizuje agentúra 1st CLASS AGENCY.

Vizitka kampane:

RAJO 25 ROKOV U VÁS DOMA
Klient: RAJO a. s. (Eva Točková, Andrea Červenková, Lukáš Lučenič)
· Kreatívna agentúra: MARK BBDO
· Creative Director: Boyo Dohnal
· Stratégia: Marian Timoracký
· Art director: Zuzana Moravcová
· Copywriter: Ivan Vojvoda, Ivan Fiedler, Matúš Švirloch
· Client Service director: Kristína Trnovská
· Account manager: Kristína Halová
· Digital Director: Lívia Brtáňová

TV spot
· Réžia: Maroš Milčík
· Produkcia: byGEORGEMILLER
· Hudba: Viktor Hazard
· Nasadenie: 14. 6. – 15. 7. 2021, komerčné TV stanice

Online kampaň
· Kanály: FB, IG, YT
· Nasadenie: 27. 5. – 15. 7. 2021
· Obľúbené výrobky RAJO

· Priania k výročiu RAJO

· RAJO 25 rokov u vás doma 30s

· RAJO 25 rokov u vás doma 15s

* Zdroj: Brand Image Study Mark BBDO 2020

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu