zdroj foto: Grape PR

Myšlienka novej kampane, v ktorej sa do popredia v hravom štýle dostávajú spotrebitelia tresky, teda „predátori“ je pokračovaním predchádzajúcich dvoch kampaní, v ktorých spoločnosť Ryba Žilina predstavila svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby „Tresku slovenskú“. Kampaň s headline „Hľadáme predátorov tresky slovenskej“ pochádza aj tentokrát z dielne reklamnej agentúry TRIAD Advertising.

V poradí tretia reklamná kampaň, ktorú pre najväčšieho výrobcu tradičnej slovenskej špeciality tresky v majonéze, pripravila reklamná agentúra TRIAD Advertising, pokračuje v posilňovaní image spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a ďalej podporuje predaj produktov značky PRETO Ryba Žilina, ktoré s obľubou kupuje čoraz viac spotrebiteľov.

V prvej reklamnej kampani, ktorá bola spustená v roku 2016, spoločnosť Ryba Žilina v spolupráci s reklamnou agentúrou TRIAD Advertising humorne ladeným spôsobom predstavila svoj vlajkový produkt, ktorým je „Treska exkluziv“ ako originálny slovenský živočíšny druh – Tresku slovenskú.

V druhej fáze reklamnej kampane „Treska slovenská“, na ktorej Ryba Žilina opäť spolupracovala s agentúrou TRIAD Advertising, odkomunikovala vynovené balenie „modrej“ tresky a „červenej“ tresky exklusiv.

Momentové načasovanie v poradí tretej reklamnej kampane, ktoré Ryba Žilina a TRIAD Advertising spustili teraz v septembri, je úspešným zavŕšením produktových inovácií, ktoré Ryba Žilina v rámci výroby svojej tresky v majonéze realizovala postupne od roku 2015.

„Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

„Chceme chrániť tradíciu, ale zároveň tiež reagovať na trendy vo výžive a tresku stále posúvať smerom k ešte zdravším produktom. A práve v týchto dňoch sa nám podarilo zrealizovať ďalší krok v tejto pozitívnej evolúcií. Pri výrobe našej Tresky Exklusiv a tiež štandardnej Tresky v majonéze prestávame používať akékoľvek konzervačné látky. Odteraz sa teda môžu naši zákazníci spoľahnúť, že pri výlove ktorejkoľvek Tresky slovenskej jedia pochúťku, ktorá neobsahuje žiadne chemické konzervanty, umelé sladidlá ani lepok a ktorá je výdatným zdrojom zdravie posilňujúcich omega-3 mastných kyselín. Všetky tieto benefity chceme zákazníkom jasne odkomunikovať práve aktuálnou vlnou kampane,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina, Michal Britvík.

Súčasná „Treska slovenská“ je charakteristická tým, že v nej nie sú konzervanty, lepok, ani sladidlá, ktoré Ryba Žilina nahradila ľahšie stráviteľným cukrom, okrem toho je v dnešnej treske zvýšený pomer zdravej zeleniny oproti bežne používaným umelým zahusťovadlám a je zdrojom aj Omega-3 a Omega-6 mastných kyselín.

Myšlienka novej kampane vzišla čiastočne z výsledkov prieskumu, ktorý pre spoločnosť Ryba Žilina realizovala agentúra 2muse. Z prieskumu vyplynulo, že až 98% Slovákov, vo veku od 15 do 65 rokov, si dá tresku minimálne raz za rok, čo znamená, že takmer každý Slovák tento produkt pozná.

V súvislosti s výsledkom prieskumu sa v agentúre TRIAD Advertising zrodila myšlienka predstavenia a spoznávania rozličných typov „predátorov Tresky slovenskej“, čo následne umožní zodpovedať otázku, kto vlastne sú tí Slováci, ktorí tak radi jedia tresku.

Z doterajších zistení v rámci kampane „Hľadáme predátorov tresky slovenskej“ vyplýva, že medzi najznámejšie Archetypy predátorov patrí Gurmán študentský, Jedák náramný a Potomok náročný, no medzi Slovákmi sa vyskytuje napríklad aj Pahltník nenásytný či Stravníčka nekonečná.

Nová komunikačná kampaň potrvá do 30. novembra 2017, jej hlavným dejiskom bude online prostredie , v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite www.treskaslovenska.sk., kde sa „predátori“ okrem zábavy v podobe zistenia aký typ konzumenta sú, môžu zapojiť aj do súťaže o zásoby tresky.

Na vygenerovanie si originálnych typov konzumentov tresky prostredníctvom tejto stránky bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku.

Súčasťou media mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia. Kampaň je podporená špeciálnym promo, na ktorom Ryba Žilina spolupracuje s FUN rádiom.

V tejto marketingovej komunikácii Ryba Žilina vťahuje poslucháčov do hry, výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky.

Hlavnou výhrou pre najlepšieho predátora je finančná odmena a zásoba Tresky slovenskej na jeden rok.

Spoločnosť Ryba Žilina, ktorá je od roku 2011 držiteľom certifikátu BRC GLOBAL STANDARD for FOOD SAFETY ISSUE 7 (BRC štandard pre bezpečnosť potravín), podľa najnovších informácii zverejnených na webovej stránke www.rybazilina.sk doplávala už aj do českých vôd.

zdroj foto: Grape PR
zdroj foto: Grape PR
zdroj foto: Grape PR
zdroj foto: Grape PR
zdroj foto: Grape PR

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising
Kampaň: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej
Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA
Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK
Creative Director: Peter BASLÍK
Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER
Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ
Account Manager: Lili SISKOVÁ
Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ
Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu