ponožky slovenskej značky FunnySOX s motívom vytvoreným špeciálne pre súťaž (zdroj: Ryba Žilina/Grape PR)

Najväčší výrobca tresky v majonéze spríjemňuje zákazníkom nákup tejto typicky slovenskej špeciality. Prostredníctvom novej súťaže dáva šancu hrať s unikátnym kódom na produkte o takmer 1 500 cien, ktoré majú asociáciu s vianočnými darčekmi. Kampaň vznikla in house.

V súťaži s názvom „Legendárne Vianoce“ Ryba Žilina žrebuje každý deň 48 majiteľov originálnych ponožiek a jedného zákazníka, ktorému doručí pred sviatkami živý vianočný stromček.

Na záver čaká na jedného šťastlivca v Žiline vyrobená Kia Ceed, ktorú dostane na zapožičanie počas celého ďalšieho roka. Súťaž začína 12. novembra a potrvá do 12. decembra.

Súťaž „Legendárne Vianoce“ bude komunikovaná do 12. decembra v rámci nosičov POS komunikácie (letáky, plagáty, woblery) vrátane sprievodných ochutnávok tresky v sieťach COOP Jednota, BILLA Slovensko a tiež v menších predajniach potravín.

Mediálny mix zahŕňa aj inzerciu v rádiách, printových médiách a OOH nosičoch v rámci MHD. V rámci online priestoru plánuje Ryba Žilina šíriť výzvu aj cez sociálne médiá. Doména súťaže je na korporátnej stránke www.rybazilina.sk, kde sú uvedené jej kompletné pravidlá.

Priaznivci žilinskej „modrej“ Tresky v majonéze a „červenej“ Tresky v majonéze Exklusiv nájdu odteraz 140-gramové balenia tohto rybieho šalátu na pultoch potravín so špeciálnym súťažným viečkom.

Typický symbol značky PRETO Ryba Žilina – zlatá rybka – prichádza doplnený o prvok vianočnej čiapky a spolu s touto zmenou obsahuje každá treska tejto gramáže aj unikátny súťažný kód. Stačí, aby ho zákazník zadal do súťažného formuláru na stránke www.rybazilina.sk a ďalší deň počkal na žrebovanie.

Podľa toho, či zákazníci uvedú kód z „modrej“ alebo „červenej“ tresky, sú každý deň v hre o modré alebo červené treska ponožky slovenskej značky FunnySOX s motívom vytvoreným špeciálne pre túto súťaž.

Ryba Žilina vyžrebuje každý deň 24 párov jednej a 24 párov druhej farby, ktoré prídu výhercom zabalené originálne – v tradičnom tégliku tresky.

Okrem toho bude každý deň vyžrebovaný aj jeden výherca živej jedličky, ktorá mu bude dovezená priamo domov v týždni po skončení súťaže od žilinského prevádzkovateľa portálu www.zivevianocnestromceky.sk. Na výhercov čaká 1 440 párov ponožiek a 30 vianočných stromčekov.

„Preferencie našich zákazníkov, podľa ktorých si vyberajú buď našu štandardnú Tresku v majonéze alebo prémiovú Tresku Exklusiv, budú zohľadnené aj pri žrebovaní výhercu hlavnej ceny. Spomedzi všetkých zapojených spotrebiteľov vyžrebujeme po skončení súťaže jedného zákazníka, ktorý dostane na rok do bezstarostnej zápožičky buď modrý alebo červený model značky Kia Ceed. Tento model sme si nezvolili náhodne, keďže jeho výroba má svoju základňu v Žiline, rovnako ako naša legendárna rybia špecialita s už takmer 65-ročnou tradíciou,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík a zároveň dodáva, že pri zostavení portfólia všetkých výhier v súťaži prihliadali práve na ich slovenský pôvod a vianočný charakter.

vizuál kampane (zdroj: Ryba Žilina/Grape PR)
vizuál kampane (zdroj: Ryba Žilina/Grape PR)
vizuál kampane (zdroj: Ryba Žilina/Grape PR)

V publikovanom texte sme omylom uviedli, že kampaň „Legendárne Vianoce“ je z dielne reklamnej agentúry Triad. Za chybu sa ospravedlňujeme. Spoločnosť Ryba Žilina si kampaň realizovala in house.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu