Spoločnosť Ryba Žilina začala spoluprácu s novou reklamnou agentúrou už na predchádzajúcej kampani „Splním ti 3 želania“, kde Triad Advertising ale riešil len digitálnu časť kampane a kampaňovú internetovú stránku. Aktuálna kampaň „Treska slovenská“ je už komplet z dielne agentúry Triad. Cieľom kampane je „posilnenie líderstva na trhu rybích špecialít a šalátov a podpora „vlajkového“ produktu, ktorým je Treska Exkluziv“.

„V online videu ukazujeme púť Tresky slovenskej jej prirodzeným prostredím – supermarketom. Samozrejme, v patričnom prírodopisnom duchu so sprievodným komentárom legendárneho Igora Štefucu. S rovnakým setupom pracujeme aj v rádiu, kde si o Treske slovenskej môžete vypočuť prednášku. V kľúčovom vizuále pracujeme s biologickou systematikou, kde sme Tresku Exklusiv zaradili medzi ostatné druhy v rámci pomyselného biologického atlasu,“ povedal Pavol Paulenda z TRIAD Advertising.

Podľa prieskumu agentúry 2Muse, ktorý sa realizoval v apríli 2016, treska v majonéze je doslova „národné jedlo“, ktoré konzumuje až 98% Slovákov vo veku od 15 do 65 rokov.

Podľa prieskumu, tresku v majonéze konzumuje až 74% respondentov aspoň raz mesačne a takmer polovica (49%) všetkých respondentov si pod slovom treska predstaví práve produkt do spoločnosti Ryba Žilina.

RYZ-01-billboard-510x240-1ku10-v01.indd
vizuál billboardu (zdroj foto: Grape PR)

„Treska v majonéze je na Slovensku natoľko zľudovená, že zákazníci nepremýšľajú nad konkrétnym druhom ryby, z ktorého je táto špecialita vyrobená. Práve tento fakt sme pretavili do novej kampane, v ktorej sme sa rozhodli komunikovať náš produkt tresky v majonéze ako originálny slovenský živočíšny druh – Tresku slovenskú,“ povedal marketingový manažér spoločnosti Ryba Žilina, Tibor Ďurana.

„Treska slovenská žije v prirodzenej symbióze so zeleninou a majonézou. Obdobie trenia nadchádza až na konci je životnej púte, treska slovenská sa vytiera rožkom. Následne sa stáva potravou svojich prirodzených predátorov, “ vymyslela vtipne jej definíciu agentúra Triad.

Kampaň „Treska slovenská“ štartuje v pondelok 9. mája a bude nasadená v online prostredí, v rádiách a v printe.

Ku kampani bola vytvorená aj špeciálna landing page www.treskaslovenska.sk, na ktorej sa spotrebiteľ dozvie viac o tejto rybe a môže sa zapojiť do ankety a súťaže o 5kg rybích špecialít od spoločnosti Ryba Žilina.

RYZ-01-inzercia-198x285mm-v01.indd
vizuál printu (zdroj: Grape PR)

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising
Kampaň: Treska slovenská
Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA
Copywriter: Matúš PRIEHODA, Pavol PAULENDA, Ján PAPAČ
Creative director: Peter BASLÍK
Art director: Filip LICHTNEKER, Tomáš RYBÁR, Tomáš POSPÍCHAL
Account director: Pavol PAULENDA
Account manager: Lívia SISKOVÁ
Programmer: Roman JANAJEV

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu