Po úspešnej spolupráci z roku 2015 sa Slovak Telekom rozhodol v reklamnom partnerstve s najlepším slovenským cyklistom pokračovať. Telekom informoval, že zmluvu predĺžil až do konca roka 2016.

„Pre Petra Sagana aj Telekom sa uplynulý rok niesol v znamení rýchlosti a dosahovania nových mét. Zatiaľ čo Peter zaznamenal viaceré svetové úspechy na cyklistických pretekoch, Telekomu sa okrem iného podarilo výrazne rozšíriť a zrýchliť svoju 4G sieť. S pokrytím prevyšujúcim 75 % populácie a rýchlosťami mobilného pripojenia do 300 Mb/s sme si upevnili pozíciu trhového lídra, ktorú chceme potvrdiť aj v roku 2016. Veríme, že rovnako Peter má ďalšie úspechy pred sebou a že bude naďalej tým najlepším zosobnením rýchlosti, kvality a líderstva pre nás a našu 4G sieť,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu.

Peter Sagan (zdroj foto: Slovak Telekom)
Peter Sagan (zdroj foto: Slovak Telekom)

Spoločnosť Slovak Telekom odštartovala spoluprácu s Peťom Saganom už vo februári 2015. Kampaň z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi&Saatchi bola ocenená aj v súťaži Effie Slovakia 2015 druhým miestom, t.j. Striebornou Effie.

“Hovorí sa, že dobrú ideu spoznáte podľa toho, že sa dá opísať jednou vetou. Nám sa ju podarilo vyjadriť jedným slovom. Prostredníctvom personifikácie produktu sme novej sieti prisúdili vlastnosti v súčasnosti asi najpopulárnejšieho slovenského športovca a najrýchlejšieho špurtéra v pelotóne Tour de France. Peter Sagan ako symbol rýchlosti sa zmenil na S4GAN – symbol najrýchlejšej 4G siete. Od začiatku kampane kalkulujeme s takzvaným „split-over effect“. Teda prenosom všetkých pozitívnych charakteristík z Petra Sagana na 4G sieť – sieť, ktorú nemôžete nemať radi, ” uviedla o kampani S4GAN reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi. Viac informácií. 

Vizitka kampane:
Creative Director: Rasto Michalik, Peter Michalka
Copywriter: Rasto Michalik
Art Director: Rasto Michalik, Jakub Kuvik
Account Director: Kamil Gróf
Strategy Director: Kamil Charvát

„Kampaň S4GAN dosahovala výborné výsledky počas celého roka, spojenie najlepšej siete na Slovensku s najlepším cyklistom sveta bola veľmi dobrá voľba. Vážime si ocenenie Effie a samozrejme aj výbornú spoluprácu s agentúrami, “ povedala pre Masmediálne.info Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

Súčasťou kampane S4GAN bol nielen televízny spot, ale i špeciálna microsite s4gan.sk, printy a outdoor. Spoločnosť Slovak Telekom dokonca na jeden týždeň nahradila svoju korporátnu magentovú farbu zelenou farbou, pri príležitosti zisku zeleného dresu pre Petra Sagana v súťaži Tour de France. Viac informácií.

Na preteky vypravila zo Slovenska fanúšikov špeciálnym fun bus-om s brandingom S4GAN a v lete prichystala pre fanúšikov aj stretnutie a autogramiádu na bratislavskej Magio pláži.

Podľa informácií od spoločnosti Slovak Telekom, v prieskume agentúry GfK až 80% opýtaných uviedlo, že kampaň poznajú a že sa im páči. Videá s Petrom Saganom mali na oficiálnych kanáloch Telekomu viac ako milión zhliadnutí a viac ako 50-tisíc likov a zdielaní.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu