Projekt vlastného magazínu vznikol v júni 2011 v Poľskom Tescu. Spoločnosť sa rozhodla uviesť ho aj na trhoch v Maďarsku, v Českej republike, ale i na Slovensku. Využije ním nákupnú horúčku v pred Vianočnom období. 

„Tesco magazín” je plný rád, zábavy a zaujímavých článkov. Vďaka rôznorodej tematike dokonale zodpovedá potrebám čitateľov a stáva sa ich každodenným zdrojom inšpirácie. Veríme, že v strednej Európe bude rovnako populárny, ako v Poľsku“, povedala Monika Kraus, šéfredaktorka poľskej verzie Tesco magazínu, ktorá iniciovala rozšírenie projektu aj o krajiny strednej a východnej Európy.

Tesco magazín je štvrťročník s lifestyle zameraním s podtitulom „Váš zdroj inšpirácie“ a jeho cieľovou skupinou je rodina. Dátum jeho uvedenia na trh úzko súvisí práve s predvianočným obdobím, kedy zákazníci nakupujú vo väčšej miere, ako inokedy.

Magazín na 76-tich stranách ponúka témy o zdraví, kráse, móde, ale i cestovaní. Nechýbajú v ňom ani recepty, tipy na darčeky a zľavové kupóny, ktoré majú zákazníkov motivovať k cielenému nákupu.

Printová verzia magazínu vyšla na Slovensku aktuálne v náklade 50 tisíc kusov a predáva za cenu 1,19 eur, pre držiteľov klubovej karty je magazín za symbolický 1 cent. Elektronická podoba magazínu je voľne dostupná.

Slovenské, ale aj české vydanie magazínu obsahuje takmer identické články, ako poľské vydanie, až na malé výnimky. Magazín obsahuje tiež množstvo inzercie.

Slovenské vydanie Tesco magazínu > pozri
České vydanie > pozri
Poľské vydanie > pozri

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu