Koncom februára pribudne na trhu s dojčenskými balenými minerálnymi vodami produkt s názvom Toma Natura dojčenská.

Spoločnosť Toma čerpá zdroje minerálnych vôd a bez dodatočných úprav ich stáča z podzemného zdroja v Tepliciach nad Metují v Chránenej krajinnej oblasti Broumovsko.

Pri balených dojčenských vodách platia oproti iným druhom minerálnych vôd prísnejšie limitné hodnoty, vyhovovať musia napríklad mikrobiologické ukazovatele, množstvo dusičnanov a obsah niektorých minerálov a solí. Značka Toma je súčasťou portfólia nápojov spoločnosti PepsiCo.

Výskumná agentúra Nielsen realizovala prieskum z ktorého vyplynulo, že nákup balených minerálnych vôd sa aj pre slovenských zákazníkov stáva čoraz obľúbenejší.

Predaj balených vôd v medziročnom porovnaní stúpol za november až o 2,2 percenta. Zákazníci na Slovensku v roku 2015 minuli na nákup balenej dojčenskej vody až takmer 6,7 milióna eur, čo predstavuje okolo 191 090 hektolitrov.

Podľa spoločnosti Nielsen si môžu zákazníci na Slovensku aktuálne vyberať až z ôsmych značiek dojčenských vôd.

„V súčasnosti evidujeme rastúci záujem o nápoje z kategórie tzv. zdravých, a očakávame, že tento trend bude medzi zákazníkmi aj naďalej rásť. Platí to aj pre dojčenské vody, ktoré v tomto smere môžu dobre slúžiť práve nie len dojčatám, ale aj dospelým,“ povedal Josef Neumann zo spoločnosti PepsiCo, pod ktorú spadá aj značka Toma.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu