Koncom februára pribudne na trhu s dojčenskými balenými minerálnymi vodami produkt s názvom Toma Natura dojčenská.

Spoločnosť Toma čerpá zdroje minerálnych vôd a bez dodatočných úprav ich stáča z podzemného zdroja v Tepliciach nad Metují v Chránenej krajinnej oblasti Broumovsko.

Pri balených dojčenských vodách platia oproti iným druhom minerálnych vôd prísnejšie limitné hodnoty, vyhovovať musia napríklad mikrobiologické ukazovatele, množstvo dusičnanov a obsah niektorých minerálov a solí. Značka Toma je súčasťou portfólia nápojov spoločnosti PepsiCo.

Výskumná agentúra Nielsen realizovala prieskum z ktorého vyplynulo, že nákup balených minerálnych vôd sa aj pre slovenských zákazníkov stáva čoraz obľúbenejší.

Predaj balených vôd v medziročnom porovnaní stúpol za november až o 2,2 percenta. Zákazníci na Slovensku v roku 2015 minuli na nákup balenej dojčenskej vody až takmer 6,7 milióna eur, čo predstavuje okolo 191 090 hektolitrov.

Podľa spoločnosti Nielsen si môžu zákazníci na Slovensku aktuálne vyberať až z ôsmych značiek dojčenských vôd.

„V súčasnosti evidujeme rastúci záujem o nápoje z kategórie tzv. zdravých, a očakávame, že tento trend bude medzi zákazníkmi aj naďalej rásť. Platí to aj pre dojčenské vody, ktoré v tomto smere môžu dobre slúžiť práve nie len dojčatám, ale aj dospelým,“ povedal Josef Neumann zo spoločnosti PepsiCo, pod ktorú spadá aj značka Toma.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu