Uber má novú reklamnú kampaň, ktorá by mala byť najväčšou v histórii spoločnosti. Reklamná kampaň „Príležitosť je všade“ pochádza z dielne agentúry 72andSunny z Los Angels.

Spoločnosť Uber, ktorá pôsobí v oblasti poskytovania služieb taxislužby, dlhodobo čelí kritike voči spôsobu, akým funguje. Ide najmä o neplatenie daní, proti ktorému protestovali klasické taxi služby po celom svete.

Cieľom novej kampane je vyzdvihnúť pozitívny obraz spoločnosti Uber. Informáciu priniesli AdAge.com.

V reklamnom spote sú zobrazené rôzne životné príležitosti a situácie, pri ktorých môžu ľudia využívať služby spoločnosti Uber. Posolstvo spotu je vyjadrené v niekoľkých vetách.

„Akákoľvek tvoja ambícia. Akákoľvek tvoja cesta. Čokoľvek naháňaš, príležitosť je všade. Všetko čo musíš urobiť, aby si to našiel, je odísť odtiaľto“.

Uber týmto naznačuje, že vníma každodenné udalosti v živote ľudí viac ako len všedné momenty v živote ľudí. Otvorenie dverí, nastúpenie a jazdu taxíkom považuje za jedinečnú príležitosť, ktorá spája vodiča s ľuďmi, ktorých práve vezie.

Myšlienka kampane v podstate nadväzuje na predchádzajúci reklamný spot, ktorý má názov „Posun vpred.“ V týchto reklamách Uber prostredníctvom generálneho riaditeľa Dara Khosrowshahiho prezentoval novú kultúru podniku.

Jednou zo základných hodnôt novej podnikovej kultúry je „vždy robiť správnu vec“. Kampaň spustil Uber začiatkom tohto roka ako reakciu na negatívnu publicitu, ktorá sa spustila na spoločnosť v dôsledku obvinení zo sexuálneho obťažovania, rodovej diskriminácie a zneužívania osobných údajov.

V júni 2017 vďaka tejto negatívnej verejnej mienke zo spoločnosti odišiel spoluzakladateľ Travis Kalanick. Spoločnosť v roku 2017 opustil aj jeden z top manažérov Emil Michael a dokonca aj finančný riaditeľ Gautam Gupta.

Reklamná kampaň „Posun vpred“ bola o tom, akou spoločnosťou sa chce Uber stať a čo všetko robí, aby sa takou stal. Dary Khosrowshahi predstavuje dôležitý oporný bod v tejto zmene, a preto bolo prirodzené, že sa stal tvárou reklamnej kampane.

Ku kampani spoločnosť uviedla, že je najväčšou v dejinách jej histórie. Výšku výdavkov, ale odmietla zverejniť.

Okrem nových reklamných spotov, ktoré majú napraviť negatívny obraz spoločnosti, prichádza Uber aj s novým logom.

Nový dizajn loga je spojením absolútnej jednoduchosti a čitateľnosti a predstavuje všetko, čo spoločnosť doposiaľ dokázala.

Nové logo tvorí názov Uber, ktorý je vsadený do čierneho pozadia. Je to výrazná zmena oproti predchádzajúcim dvom logám, ktoré boli tvorené len symbolom.

Celý názov je podľa spoločnosti výstižnejší, ľahšie zapamätateľný a omnoho výraznejšie prezentuje všetko, čo Uber predstavuje.

zdroj: Uber

Pozrite si spoty z aktuálnej kampane:





REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu