repro foto: spot Wüstenrot

Aktuálnu kampaň pre Wüstenrot robila agentúra Blue space, z dlhodobého hľadiska však spoločnosť spolupracuje aj s agentúrou Trendis.

Wüstenrot po viac ako siedmich rokoch mení svoj korporátny claim. Pôvodný slogan: „život sa mení rýchlo“, skupina nahradila claimom: „W dobrom aj v zlom.“ Nový slogan skupina Wüstenrot predstavila v interaktívnom spote, ktorého dej má možnosť ovplyvňovať samotný divák.

„Cieľom komunikácie je ukázať rôzne životné situácie zasadené v kulisách bežného života. Pretože práve v ich rámci sa môže odvíjať príbeh v dobrom, ale aj v zlom. Výlet autom môže byť nezabudnuteľný alebo sa stane niečo, vďaka čomu na celý výlet môžete zabudnúť. Podstatné je, že sa aj v nepríjemných chvíľach máte na koho spoľahnúť, “ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Nosným pilierom kampane je podstránka s interaktívnym spotom, ktorý zachytáva rôzne situácie v rôznych životných etapách. Divákovi autori spotu umožnili jednotlivé situácie vidieť v dobrom alebo zlom svetle jednoduchým stláčaní písmena W alebo klikaním myšou. Kampaň bude prebiehať výlučne v online priestore.

„Štartujúca kampaň je zasadené do online, pretože sa Wüstenrot pre rok 2021 zaviazal nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Wüstenrot svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku,“ uzavrel Lukáš Bertók.

Nový claim „w dobrom aj v zlom“ bude Wüstenrot v najbližšom období zavádzať do komunikácie na svojich pobočkách a ďalších nosičoch.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu