repre foto: YT/Sportisimo

Najväčší reťazec so športovým vybavením na tuzemskom trhu začiatkom decembra spustil svoju vianočnú kampaň, v ktorej sa hlavným leitmotívom stala obyčajná skriňa.

Vo videu totiž nabáda k nákupu takých vianočných darčekov, ktoré urobia skutočnú radosť a nebudú po Vianociach „ležať v skrini”. Spotom herecky sprevádza Petr Nasty Cerha.

„Scenár, kedy dostaneme síce milý vianočný darček, ale po sviatkoch ho pekne upraceme do skrine, poznáme asi každý. Preto sme takú situáciu akcentovali v našom predvianočnom spote, a vlastne v celej decembrovej kampani. Práve športové darčeky sú totiž tie, ktoré nám sprostredkujú príjemný zážitok, a viac sa budeme tešiť na to, že ich využijeme, než aby sme ich hneď odložili,” hovorí ku kampani Zdeněk Morávek, marketingový riaditeľ Sportisima.

Hlavnou tvárou kampane sa stal český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha, ktorý sa v komunikácii Sportisima prvýkrát objavil už na jar. Audiovizuálnej časti kampane prepožičali svoj hlas už tradične herec Oldřich Hajlich a herec a hudobný producent Richard Salay.

Vianočné videá športového giganta vznikli prvýkrát v spolupráci so zlínskou produkciou Bumerang Film. Tridsaťsekundový spot môžu diváci zhliadnuť na vybraných českých a slovenských televíznych staniciach, v kratšej verzii potom aj na YouTube. Tam sa video dostane aj k rumunským a maďarským zákazníkom Sportisima. Spomínaný námet sa objavuje aj v POS/POP komunikácii.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu