foto: teddygun.com

Obyčajný plyšový medvedík. Mäkká a prítulná hračka, ktorú milujú deti po celom svete. Všetci vieme, že medvedík nie je taký nebezpečný ako strelná zbraň, a preto je nepochopiteľné, že jeho výroba musí spĺňať prísnejšie bezpečnostné štandardy ako výroba akéhokoľvek revolveru, pušky či pištole.

Marketingová agentúra FCB Chicago vytvorila pre neziskovú organizáciu Illinois Council Against Handgun Violence jednoduchý, ale mrazivý spot, ktorý v priebehu 47 sekúnd vystihne celé posolstvo organizácie, ktorá chce upozorniť na nelogickú situáciu pri stanovovaní a dodržiavaní bezpečnostných štandardov pre výrobu a predaj zbraní.

„Introducing Teddy Gun“ je spot, ktorý upozorňuje na kampaň TeddyGun.com, ktorej cieľom je vyvinúť tlak na príslušné úrady a upozorniť na nedostatočné zákony, ktoré upravujú výrobu a držanie zbraní.

V zásade hovorí, že pre výrobcov by bolo omnoho jednoduchšie vyrábať plyšových medvedíkov nie ako hračky, ale ako zbrane, mohli by si tak ušetriť námahu s dodržiavaním množstva bezpečnostných požiadaviek, ktoré hračky musia spĺňať, zatiaľ, čo výroba zbraní nemusí spĺňať ani len štvrtinu toho, čo hračky.

Pozrite si spot:

Illinois Council Against Handgun Violence – Introducing Teddy Gun

Teddy Gun je provokatívny produkt, ktorý má upozorniť na nezrovnalosti v zbraňových zákonoch, ktoré sú nedostatočné a nepostačujúce, vytvoriť konštruktívny rozhovor a vyvinúť politický tlak na prijatie rozumnejších a zmyselnejších zákonov v otázke výroby, predaja a použitia zbraní, ktoré môžu a aj budú zachraňovať životy.

Teddy Gun, nie je prvý projekt, na ktorom spoločne pracovali agentúra FCB Chicago a Illinois Council Against Handgun Violence. V roku 2015 pracovali spoločne na projekte s názvom „The Unforgotten“, ktorý bol vytvorený k udržaniu pamiatky pre obete násilia strelnými zbraňami, ktoré mali to šťastie, že ich prežili.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu