Oteckovia (foto: TV Markíza)

Televízia Markíza aj v utorok, 21. januára 2020, v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 ovládla najvyššie priečky celodenného rebríčka sledovanosti.

Najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla rating 9,4 % a trhový podiel 27,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 589-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka patrila nasledujúcej relácii Počasie, ktorá si pripísala rating 8,9 % a trhový podiel 26,5 % v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 560-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý zároveň v rebríčku sledovanosti obsadil tretiu priečku s ratingom 8,4 % a trhovým podielom 30,1 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,4 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 432-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Štvrté miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti obsadila večerná reality šou Utajený šéf, s ratingom 8,0 % a trhovým podielom 22,6 % v cieľovej skupine 12-54 porazila konkurenčný seriál Nový život na TV Joj.

Na to, ako si generálny riaditeľ siete obchodov s chovateľskými potrebami Dalimil Čech počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 398-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma opäť lámal rekordy čoraz obľúbenejší turecký seriál Moja malá princezná, ktorý ovládol najvyššie priečky rebríčka sledovanosti menších staníc.

Prvá z dvojice utorkových epizód dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 2,6 % a vynikajúci trhový podiel 7,4 %. Nasledujúca druhá časť si udržala skvelý rating 2,4 % a zaznamenala nateraz rekordný trhový podiel až 8,7 %.

Výborne sa darilo aj podvečernému seriálu z lekárskeho prostredia Nočná služba (rating 1,6 % / share 5,0 % a rating 2,0 % / share 5,9 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu