zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ bola v sobotu 28. decembra trhovým lídrom v prime time so sledovanosťou 9,1 % a podielom 19,0 %, a tiež v nedeľu 29. decembra so sledovanosťou 9,9 % a podielom 19,8 %.

Televízia JOJ sa tiež stala primetimeovým lídrom 52. týždňa (Rtg 11,3 %, Shr 21,8 %). JOJ Group bola lídrom v priemere za 52. týždeň celodenne (Rtg 5,7 %, Shr 22,5 %) aj v prime time (Rtg 14,3 %, Shr 27,6 %).

V sobotu 28. decembra diváci uprednostnili Noviny TV JOJ (Rtg 13,1 %, Shr 27,4 %), ktoré boli najsledovanejším programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine.

Nedeľa 29. decembra patrila spravodajstvu. Lídrom trhu boli všetky spravodajské relácie. Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV JOJ, ktoré si spolu pozrelo 695-tisíc divákov (Rtg 14,9 %, Shr 29,6 %).

KRIMI dosiahli sledovanosť 11,9 % a podiel 24,2 %, Šport zaznamenal sledovanosť 10,9 % a podiel 21,4 % a Najlepšie počasie sledovanosť 13,6 % a podiel 26,8 %.

TOP programom uplynulého týždňa sa stal kultový film Tri oriešky pre popolušku (Rtg 21,4 %, Shr 38,4 %). Pozrelo si ho spolu 998-tisíc divákov.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu