Slovenský olympijský víťaz Matej Tóth spraví ročne 10 miliónov krokov. V kampani od agentúry Effectivity Powered By Publicis vyzýval ľudí, aby ho spoločne prekonali.

Kampaň pre Ligu proti rakovine bola nasadená primárne v online prostredí, boli však využité aj OOH formáty a PR. Za jeden mesiac od aktivácie sa do kampane zapojilo až 1523 ľudí.

Liga proti rakovine chcela prostredníctvom jesennej preventívnej kampane upozorniť na starostlivosť o zdravie.

Primárnu cieľovú skupinu komunikácie tvorili mladí ľudia, sekundárne bola ale výzva určená pre všetkých ľudí.

Aktivácia prebehla prostredníctvom videa, v ktorom Matej Tóth zverejnil svoju výzvu:

Kampaň bola spustená 10. októbra na začiatku Týždňa proti rakovine a kroky sa zbierali na microsite www.krokkuzdraviu.sk až do 10. novembra. Zapojení účastníci Mateja Tótha prekonali a spravili dovedna takmer 54 miliónov krokov.

“Klient chcel v rámci Týždňa proti rakovine motivovať ľudí k pohybu a zvýšiť povedomie o tom, že aktívny životný štýl hrá významnú úlohu v prevencii onkologických a iných civilizačných chorôb. Celé Slovensko sme preto v mene Ligy proti rakovine a olympijského víťaza v chôdzi Mateja Tótha vyzvali, aby skúsili za mesiac prekonať počet krokov, ktoré Matej spraví za rok. Ľudia si ich rátali cez vybrané aplikácie a náš cieľ – 10 000 000 KROKOV KU ZDRAVIU – sme dosiahli už na desiaty deň kampane,” povedal o kampani Peter Rajčák, kreatívny riaditeľ agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Kampaň prebiehala prostredníctvom printovej inzercie v časopise Moja Psychológia, v online prostredí kampaň zahŕňala video, microsite, web banner, komunikáciu na sociálnej sieti Facebook, ale i uvítací screen vo wifi sieti v MHD.

V outdoore bol odkaz kampane komunikovaný na LCD screens, v MHD, citylihgtoch, placgátoch, letákoch, ale i na tričkách a nálepkách. PR aktivity, komunikáciu s médiami zastrešila agentúra event2all.

Vizuál bannera:

banner-liga-proti-rakovine-krok-ku-zdraviu-468x90

Vizuál plagátu:

plagat-a3-liga-proti-rakovine-krok-ku-zdraviu
vizuál plagátu kampane (zdroj: event2all)

Vizitka kampane:
Názov kampane : KROK KU ZDRAVIU
Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák, Andrej Hlavačka
Copywriter: Soňa Podstupková
Art director: Denisa Pajkošová
Account manager: Katarína Horváthová
Produkcia: HomeMeda Production
Režisér: Ondrej Synak

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu